מאיר חלוואני נכנס למועצת העיר במקום שרונה הרשקו שהתפטרה

 
שרונה הרשקו חברת מועצת העיר בהוד השרון התפטרה השבוע לטובת תפקיד בכיר בעיריית תל אביב.

הפעיל החברתי המוערך, מאיר חלוואני שכיהן בהצלחה כיו"ר ועד ההורים בהוד השרון, נכנס למועצה במקום שרונה הרשקו, לצד נוה גור ועדי ברמוחה "אני קם לבוקר חדש ומוצא מלא חיבוקים ואיחולי הצלחה על כניסתי למועצה,מי שמכיר אותי יודע שאני אדם מאמין שמה שאמור לקרות קורה,שמח להצטרף לחבריי לשולחן המועצה ובפרט לך נוה גור יקירי, אז תודה רבה ונשתמע בקרוב. יחד נעשה ונצליח". 

שרונה הרשקו  :"התחלתי לעבוד בעיריית תל אביב-יפו לפני מספר חודשים ומאז אני ממלאת תפקיד בכיר בעירייה, וחברה בפורום מנכ״ל של עיריית תל אביב-יפו. הלכתי ללמוד בביה״ס הגבוה ביותר לניהול עירייה ולהתנהלות עירונית. כמו שבתואר הראשון שלי בחרתי ללמוד בטכניון בפקולטה להנדסת חשמל, גם הפעם בחרתי ללמוד במקום יוקרתי. כשהולכים ללמוד במקום יוקרתי צריך לשלם שכר לימוד גבוה.
עיריית תל אביב-יפו רגישה מאוד לנושא הנראות, אפשר לומר סמן ימני בתחום, כמו בהרבה תחומים אחרים. נתבקשתי ע"י הנהלת העירייה להיפרד מחברותי במועצת העיר הוד השרון. מכיוון שהתהליך הזה אינו הפיך, החלטנו שנמתין מספר חודשים. היום הודעתי על התפטרותי ממועצת העיר הוד השרון. אני מודה לעובדי העירייה על שיתוף הפעולה לו זכיתי לכל אורך הדרך. יש לנו עובדים מקצועיים ומצוינים.
אני מודה לחברי מועצת העיר, שידעו להתעלות על האמוציות, ולעבוד בצורה עניינית ולשתף פעולה. אני מאחלת הצלחה לשותפתי, חברת המועצה עדי ברמוחה, ומאחלת לה הצלחה בהמשך. אני משלמת שכר לימוד גבוה, אבל הולכת ללמוד בביה״ס הגבוה ביותר בתחום בתקווה להחזיר את ההשקעה לתושבי העיר".

יו"ר הסיעה נוה גור :"לפני 6 שנים מאיר פתח לי את הדלת, עת שימש כיו״ר הנהגת ההורים העירונית, ואני ביקשתי להקים את הנהגת הגנים.
מאיר, בחיוך הגדול שלו, ועם הלב הרחב – מיד הכיר בחשיבות הדבר, ומכאן יצאנו לדרך.
חלפו 6 שנים.
מאז הקמנו יחד את ״דרך העיר״, עברנו מערכת בחירות מרתקת ומשותפת יחד, עברנו אתגרים, ימים ולילות רבים יחד.
כעת נפתחה הדלת שוב.
כפי שצריך היה להיות מלכתחילה.
הוד השרון התברכה באדם ערכי כמו מאיר, שלאורך שנים הקדיש רבות מזמנו הפרטי למען העיר ותושביה. אני שמח, שגם במסגרת המועצה, הוא יאיר יחד עם כל האנשים הטובים מסביב, את הדרך בעיר.
אני משוכנע, שכפי שידענו בעבר- כעת נוכל להמשיך ולהשיג רבות יחד למען העיר כולה.
מאיר חלוואני היקר –
על זה כתבו…
״אנחנו מחכים לך יותר מידי שנים…!״.
ברוך הבא, חבר שלי.
ברוכה המועצה". 

תגובות