מכונות שטיפה והברקת רצפות

 
מכונות שטיפה והברקת רצפות מיועדות לניקוי יסודי ויעיל של כל סוגי הרצפות, ובהתאם לדגם גם לניקיון של משטחי ריצוף מבטון מוחלק. יש מגוון דגמים בשוק של מכונות לשטיפת והברקת רצפות, ביניהם דגמים קומפקטיים עם כבל המתחבר לחשמל ודגמים מתקדמים ומשוכללים יותר עם מצברים נטענים ומקום למפעיל- ישיבה או עמידה. המכונה מבצעת קרצוף יסודי של הרצפה באמצעות מברשות חזקות וחומרי ניקיון המהולים במים, לאחר מכן המכונה מנגבת את הרצפה ושואבת את שאריות הנוזלים והלכלוך למיכל אגירה, ובסיום נכנס לפעולה מנגנון הייבוש על מנת לייבש במהירות את הרצפה ולמנוע סכנת החלקה.

ניקוי שטחים בגדלים שונים

כאשר מעוניינים לרכוש מכונת שטיפה שגם מבריקה את הרצפה, חשוב לקבל ייעוץ מקצועי מאחר ויש דגמים רבים מהם ניתן לבחור. מכונת שטיפה לניקיון יסודי של רצפות מתאימה לשימוש תעשייתי, מסחרי ולניקיון בתים ודירות, ניתן לראות את המכונות בפעולה במגוון מקומות כגון רשתות שיווק, חנויות גדולות, קניונים, אולמות תצוגה, בנייני מגורים ומשרדים, עסקים גדולים, מפעלים ועוד. עם זאת, חשוב לבחור במכונה המתאימה לגודל השטחים שיש לנקות כיוון שישנם דגמים קומפקטיים המתאימים במיוחד למקומות צרים ולניקוי שטחים קטנים כמו משרד או בית, אך בסופרים ובקניונים יש שטחים גדולים, לכן חשוב לבחור מכונה מתאימה ואיכותית הפועלת במהירות ומאפשרת לנקות את המקום ביסודיות וביעילות תוך זמן קצר יחסית.

תפעול נוח פשוט

כדאי לדעת כי לאחר הדרכה קצרה ניתן להפעיל באופן עצמאי את המכונה לשטיפת ולהברקת הרצפה, חשוב לשמור על כללי הבטיחות בעבודה ולהתאים את חומרי הניקיון לפי סוג המשטח ואריחי הריצוף. המכונה מבצעת קרצוף יסודי של הרצפה ולאחר השטיפה ושאיבת שאריות המים והלכלוך המוכנה מבצעת ייבוש והברקת המשטח לקבל מראה נקי ומבריק. בסיום הפעולה הרצפה נראית מבריקה ונותרת נקייה לאורך זמן, ניתן לנקות את הרצפה בתכיפות גבוהה מאחר והמכונה אינה גורמת כל נזק למשטחים.

למעשה, מכונות שטיפה והברקת רצפות מהוות פתרון מושלם לניקיון עסקים, לרבות משרדים ואולמות תצוגה ולניקיון יומיומי של מבנים בכל גודל, מפעלי תעשייה, חנויות גדולות, מחסנים וכדומה.

תגובות