שיפוץ וחידוש החניון בקניון עזריאלי הוד השרון : יחודש החניון ויתווספו בו חניות חדשות לאימהות עם עגלות

 
בימים אלה החל שיפוץ מקיף בחניון של קניון עזריאלי הוד השרון. החניון שעומד על 2 מפלסי חניה וכ-300 מקומות חנייה יחודש ויתווספו חניות חדשות לאימהות עם עגלות. השיפוץ שנעשה הינו בעיצוב חדשני בהשקעה של כמיליון שקלים, ויציע לרווחת תושבי הוד השרון ולמבקריו של הקניון חנייה נוחה ובחינם.

קניון עזריאלי הוד השרון הינו קניון שכונתי שממוקם בשכונת מגורים צעירה ומבוססת; אינטימי, חמים המאפשר חווית קנייה ממוקדת ונוחה. הקניון משרת בעיקר את אוכלוסיית העיר המורכבת מתושבים ותיקים וצעירים.

מיד עם פתיחת החנייה ייהנו לקוחות הקניון ותושבי הוד השרון מ-300 חניות שיעמדו לרשותם בשעות העסקים של מרכז הקניות ללא עלות.

גאלה בנסימון מנכ"לית הקניון מציינת: "אנחנו מתרגשים לקראת השיפוץ והתחדשות החניון, אנחנו רואים את השיפוץ כהזדמנות כבירה לתת לקהל לקוחותינו את המענה הטוב ביותר ואף לתרום לרווחת תושבי הוד השרון."

קניון עזריאלי הוד השרון מספק מענה שירותי רחב לכל מבקר – מספרה שכונתית, סטודיו עדי ליופי ולטיפוח, עמדת מסירת חבילות דואר, כללית-מרכז לבריאות האישה והילד, שופרסל, סופר-פארם ועוד. כל אלו מקנים לו את אופיו המיוחד וגורמים לקהל להיות נאמן ומתמיד בביקוריו בקניון.

תגובות