רד הקימה מרכז מחשבים עבור תלמידות אולפנת ״אמנה״ בכפר-סבא

 
במסגרת פעילותה של חברת רד בקהילה ותמיכתה בחינוך לטכנולוגיה ולמדעים, הקימה החברה מרכז מחשבים עבור התלמידות המתחנכות באולפנת ״אמנה״ בכפר-סבא. במסגרת הפרויקט נתרמו למקום עשרות מחשבים ומסכים, תוכנות, מקרן מסך, ריהוט, וילונות ותשתית רשת אלחוטית. עלות המיזם כ-150 אלף שקלים.

זיסאפל אף הבטיח לתלמידות כי כל אחת שתחליט להמשיך ללימודי מדעי מחשב, או אלקטרוניקה בעתיד, תוכל להנות ממלגת לימודים על חשבון רד.

בפנימייה לומדות כ-550 תלמידות בגילאי 12-18, במגמות ביולוגיה, כימיה, מחשבים, ספרות ואמנות.ניתן דגש במקום על מצוינות לימודית והישגים גבוהים, לצד מצוינות חברתית ותרומה לקהילה. אחוז הזכאיות לבגרות בפנימייה עומד על 95% וכל הבנות משרתות בשירות צבאי/לאומי. מרכז המחשבים החדש יקל על התלמידות ויסייע להן בלימודי המחשב ובשאר המקצועות הטכנולוגיים.

את המרכז חנך זהר זיסאפל, ממייסדי רד תקשורת וקבוצת רד-בינת, שהדגיש בדבריו את חשיבות החינוך הטכנולוגי ושוויון ההזדמנויות בתחום ההייטק. ״בשוק תחרותי נדרשת חשיבה חדשנית ואחרת. חשיבה כזו לא יכולה להגיע מקבוצה המורכבת מפרטים דומים החושבים באופן דומה. שילובן של אוכלוסיות מרכזיות כמו נשים, ערבים, חרדים ובעלי מוגבלויות, צריכה להפוך ליעד לאומי במטרה להעלות את רמת הפרודוקטיביות של שוק העבודה, ולמנוע תופעות של הסתמכות יתר על הקופה הציבורית״, אמר זיסאפל. ״יש עוד הרבה לעשות. אנחנו מחפשים כל הזמן עוד ועוד דרכים להתגבר על הפערים ולתת תמיכה לאוכלוסיות הפחות מיוצגות בתעשיית ההייטק, כשחלק נכבד מהעבודה מתבצע בחינוך הדור הצעיר״.

אודות רד

רד, מובילת השוק בתחום ה-Service Assured Access, מספקת פתרונות לפישוט התפעול ושיפור הרווחיות עבור ספקי שירותי תקשורת, חברות תקשורת ומפעילים סלולריים. כמו כן, מספקת רד פתרונות Service Assured Networking מאובטחים עבור תשתיות קריטיות, חברות תחבורה ומוסדות ממשלתיים. החדשנות הטכנולוגית של רד מקיפה שורה ארוכה של תחומים ובהם Carrier Ethernet 2.0, וירטואליזציה (D-NFV), ניטור ביצועים ב-Layer 2/Layer 3 , מזעור חומרה, סינכרון ברשתות מבוססות מיתוג מנות ואבטחת סייבר.

מאז הוקמה בשנת 1981, התקינה רד למעלה מ- 13 מיליון ממוצריה ברחבי העולם. בין לקוחותיה נמנים 150 חברות טלפוניה וספקי תקשורת בין-לאומיים. רד הוקמה ע"י האחים יהודה וזהר זיסאפל ונמצאת בבעלותם. החברה היא הגדולה והמרכזית בקבוצת חברות רד-בינת ומעסיקה כ-1,000 עובדים. מטה החברה ממוקם במתחם רמת החייל בתל אביב. שלוחת תפעול נוספת נמצאת בהר חוצבים בירושלים.

אודות אולפנת "אמנה"

אולפנת בני עקיבא "אמנה" הוקמה בשנת תשכ"ד ע"י קבוצת אנשים ששמה לה למטרה להקים בית ספר פנימייתי איכותי שייתן מענה לצרכים חינוכיים ופדגוגיים ותהווה ביסוס לתפיסה שהותוותה עם הקמתה של אולפנת בני עקיבא כפר פינס – אם האולפנות.
אולפנת בני עקיבא "אמנה", הינה בית ספר שש שנתי. בכל מחזור, בדרך כלל, שלש כתות מקבילות מאוכלסות במלואן. האולפנה נחשבת כמוסד חינוכי ערכי ואיכותי והיא מובילה בין האולפנות והתיכונים הדתיים הן בתחום הערכי והן בהישגים הפדגוגיים.

צלם: בוב אליעז


תגובות