ראש העין מפרגנת לסטודנטים שלה

 
 פרוייקט המלגות העירוניות יצא לדרך: 100 סטודנטים לתואר ראשון תושבי העיר, שנמצאו זכאים למלגת לימודים, החלו להתנדב במסגרות שונות בעיר וזאת לאור יוזמה של ראש העיר שלום בן משה להגדיל באופן משמעותי את מספר המלגות העירוניות.

בהתאם להנחיות פרסום המלגות, רק 60 סטודנטים לתואר ראשון תושבי העיר זכאים לקבלת מלגות אולם, הנהלת העיר החליטה להגדיל את מכסת המלגות הניתנות ב 200,000 ₪ וזאת כדי לסייע לסטודנטים תושבי העיר ולהקל עליהם בנטל שכר הלימוד ולאפשר ל100 סטודנטים שעמדו בתנאי הסף ובקריטריונים של המלגה והגישו כראוי את כל האישורים, לזכות במלגה.

ראש העיר שלום בן משה: "אנו רואים חשיבות רבה בסיוע לסטודנטים תושבי העיר ואני שמח על כך שקיבלנו פניות רבות להשתתפות בפרוייקט המלגות. אין לי ספק כי הסטודנטים יתרמו רבות לקהילה העירונית והסיוע במלגות יקל עליהם בנטל שכר הלימודים. אני מאחל לכל הסטודנטים שנת לימודים פורייה ומוצלחת".

מפעל המלגות העירוני פועל בעיר זו השנה השנייה ומעיד על החשיבות שרואה הנהלת העיר בקידום סטודנטים הלומדים לתואר ראשון המתגוררים בעיר ובתמיכה במימון שכר לימודיהם. בימים אלו, החלו הסטודנטים את פעילותם ההתנדבותית בשלל תפקידים מרתקים ומשמעותיים למען הקהילה בראש העין, כגון: חונכות ילדים ובני נוער בבתי הספר, פעילות עם נוער בסיכון, פעילות עם אזרחים ותיקים, התנדבות במחלקת מורשת ישראל ובבית מורשת יהדות תימן ועוד.

השנה, כחלק ממפעל המלגות יחולקו 30 מלגות בשיתוף עם מפעל הפיס, על סך 10,000 ₪ בעבור התנדבות של 120 שעות בקהילה. כל יתר 70 הסטודנטים בפרויקט יזכו למלגה על סך של 5000 ₪ בעבור התנדבות של 70 שעות בקהילה. 45 סטודנטים יקבלו תמריץ למלגת פרח בסך 1000 שח.

תגובות