מה תפקידה של מעצבת הפנים?

 
מעצבת פנים יכולה לשנות את המראה של החלל שלכם. בעזרת תכנון נכון של העיצוב והוצאת תכניות לפועל אפשר לנצל את החלל בצורה הטובה ביותר, ליהנות מהמראה שלו ואם מדובר בחלל שאמור גם להרשים אנשים אחרים, אפשר להשיג גם את זה.

שאלות נפוצות בנוגע לתפקיד של מעצבת הפנים

פעמים רבות אנשים שחושבים לשלב עבודה של מעצבת פנים מעלים שאלות מה התפקיד שלה ובעיקר הם רוצים לדעת מי שולט בעיצוב עצמו ולדעת כי הם יוכלו להגשים את החלומות שלהם עבור החלל הפרטי.

מי מקבל את החלטות העיצוב הסופיות?

אחת השאלות אשר עולות פעם אחר פעם בכל מה שנוגע לעיצוב החלל היא מי מקבל החלטה על העיצוב הסופי. חשוב להבין כי המטרה של המעצבת היא להתאים לכל אחד, לכל משרד או לכל משפחה את החלל המתאים לו ביותר. כדי לעשות זאת המעצבת עובדת בשיתוף פעולה עם הלקוח ויחד הם עוברים כמה שלבים.

תחילה המעצבת בוחנת מהם הבקשות של הלקוח, איזה סגנון עיצוב הוא אוהב ועוד. לאחר מכן היא בוחנת מה אמור להיות בחלל, מה האופי של ההתנהלות בו, כיצד הוא בנוי מבחינה פיזית, כיצד משפיע עליו האור מבחינת הנראות שלו ופרטים נוספים שיכולים להשפיע על העיצוב והנראות הסופית ורק לאחר מכן מתחילה את התכנון של העיצוב.

כמובן, לאורך התכנון המעצבת מתייעצת עם הלקוח שלה, בודקת את התגובות שלו ומבצעת שינויים בהתאם לבקשות השונות אם אלו עולות.

מי בוחר את התקציב של העיצוב?

את התקציב של העיצוב יכול לקבוע רק הלקוח. המעצבת יכולה לתת המלצות במסגרת התקציב, היא יכולה לשתף את הלקוח מה הצפי של השינויים שהוא מבקש להכניס לחלל ויכולה לחלק יחד איתו את חלוקת התקציב במסגרת הבקשות שלו.

פעמים רבות המעצבת ממליצה על מקומות לרכוש את הפריטים השונים אבל הלקוח יכול להחליט איפה הוא רוכש אותם אלא אם הוא נותן למעצבת יד חופשית לבצע אם את הרכישות עבורו (חשוב לציין כי כל מעצבת עובדת בצורה שונה וכי יכול להיות הבדל בהתנהלות מול כל לקוח בהתאם לדרישות שעולות מולו).

האם המעצבת יכולה לבחור את פרטי העיצוב?

התפקיד של המעצבת הוא לתכנן את העיצוב ולהגשים את החלומות שלכם. בהתאם לשירותים אותם מעניקה המעצבת ובהתאם לרצונות שלכם תוכלו להחליט יחד מי מבצע את רכישות הפריטים השונים (כמו כן יש לזכור כי לפעמים העיצוב הוא שינוי של צבע, שינוי מבנה ועוד ולא תמיד מדובר רק ברכישת רהיטים ופרטי עיצוב).

בחרו את המעצבת המתאימה לכם

כדי להשיג את העיצוב שאתם חולמים עליו כדאי שתחשבו על איזו מעצבת אתם בוחרים וכדאי שתרגישו עם הבחירה שלכם בנוח.

תיק עבודות – מעצבת פנים בעלת ניסיון תהיה עם תיק עבודות. לרוב אפשר למצוא באתר האינטרנט של המעצבת גלריה של תמונות של עבודות שהיא ביצעה בעצמה. אם תרצו בכך תוכלו לבקש מהמעצבת לראות דוגמאות עיצוב וכן לברר מולה מה הניסיון שלה עם עבודות דומות לעבודה שאתם מבקשים ממנה לבצע.

הקשר עם המעצבת – העבודה עם מעצבת פנים יכולה להימשך זמן מה והמטרה היא לאפשר לה להגשים את החלומות שלכם. המעצבת תוכל לעשות זאת רק אם תשתפו אותה בחלומות השונים ורק אם יהיה שיתוף פעולה בניכם. כיוון שכך חשוב מאד למצוא מעצבת שאתם מרגישים איתה בנוח, מרגישים בנוח לשתף אותה ברצונות שלכם ולבנות יחד איתה חלומות.

תגובות