חבילות נופש ליער השחור

 
ליהנות מטרקים ביער השחור – טבע, היסטוריה, תרבות

היער השחור, או כפי שהוא נקרא בגרמנית – Schwarzwald, מופיע בתמונת הלוויין ככתם כהה וסגלגל, בין Karlsruhe ו-Basil, ממזרח לנהר הריין. מטיילים שיבחרו לעשות זום להתקרב אל הדבר האמתי כדי לשוטט בעצמם בעומק היער, ימצאו שהחיים כאן עתיקי יומין מהצפוי. את העושר הגדול ביותר שטמון בחובו של היער השחור מבינים לאט, צעד אחר צעד, כשמהלכים בשבילי חבל ארץ קסום זה.
היער השחור משתרע על פני קילומטרים רבים שמציעים טרקים בשבילי הליכה משולטים ונופים שכוללים אגמים צלולים וגבעות ציוריות. אין ספק שהכי קל לארגן חופשה בחבל ארץ זה באמצעות רכישת חבילות נופש ליער השחור, שמסירות את כל העול שכרוך בתכנון הנסיעה.

טרקים בטבע

דרום היער השחור נמצא על הגבול בין גרמניה לשוויץ, ומאופיין בתמהיל דרמטי של פסגות מיוערות, עמקים פסטורליים וחוות פזורות בגבעות. האזורים הצפוניים מבויתים יותר, עם טלאים של יער צפוף ושטחים הרריים פתוחים.

היערות המערביים מתגלגלים להם אל תוך כרמים ועמק נהר הריין. נוף עוצר נשימה ממתין לכם ב-Teisenkopf ליד Schenkenzell, מעל עמק Kinzig, או ה-Feldbreg, הפסגה הגבוהה ביותר ביער השחור.

אגמי Titisee ו-Schluchesee הם פשוט אבני חן מדהימות שמשובצות בנוף היער. תוכלו לקחת סיור בסירה או טיול בנוף משגע מסביב לאגם Titisee. השטח הכפרי סביב Rohrhardsberg מכיל תערובת של פארק לאומי מיוער ושטחים חקלאיים מקסימים על פני הגבעות. Hollental, או "עמק הגיהינום" הוא ערוץ מתפתל באתר גיאולוגי מרתק. ולמי שמחפש טיולי הליכה ארוכים, Westweg Trail, שאורכו כ-280 ק"מ, נמשך לאורך הגבול המערבי של היער השחור.


טרקים אל העבר

חורבות בית המרחץ הרומי בבאדן-באדן הן מקום טוב להתחיל או לסיים בו את הטרק ההיסטורי, שמושך אליו מבקרים עוד מימי התקופה הרומית. משם, תוכלו לטייל בחורבות של טירת Hohenbaden ולטפס על המעקים הדקיקים שלה. טירת Hohenzollern היא פשוט מדהימה כשהיא ניצבת לה על תל מיוער ומשקיפה על עבר החלקות החקלאיות.

טירות מרשימות אחרות הן Hohengeroldseck, Rotteln ו-Eberstein. אין ספק שה-Munsterplatz ב-Freiburg, עם הקתדרלה המרשימה שלה תרשים אתכם כשלעצמה, אבל זו גם הזדמנות נהדרת ליהנות ממוסיקה ומתיאטרון עונתיים. ואם אתם מעוניינים במוסיקה קלסית תוכלו להאזין להדי צליליו של ברהמס כשתסיירו בביתו בבאדן-באדן.

טרקים לנבכי התרבות

מחפשים אוכל גרמני טוב, גנים צבעוניים, טחנות מים רומנטיות וטעימות יין? לכו לכיוון מערב אל נהר הריין. שבילי הליכה לאורך העמק עוברים בין יערות צפופים, כרמים תלויים על שיפועי הגבעות וכפרים קטנים וציוריים.

מוזיאון היער השחור ב-Triberg מציג בפניכם את ההיסטוריה והפולקלור המקומיים, בגדים מסורתיים, שעונים, תיבות נגינה וגילופים מעץ.
ה-Furtwangen Clock Museum הוא פשוט חובה לאוהבי שעון הקוקייה.

Vogtsbauernhof הוא מוזיאון פתוח ב- Gutach- מקום שחוגג את החיים, התרבות, ההיסטוריה, הדת והעמל של אנשי היער השחור.
ב- Otigheimמוצגות דרמות עממיות באצטדיון הפתוח, הגדול ביותר בגרמניה.

לרעיונות נוספים לטיולים ביער השחור לחצו כאן

תגובות

תגובות