מכונת גלידה אמריקאית

 
השכרת מכונת גלידה אמריקאית לאירועים

כל משפחה יודעת שברגע שמתחילים לתכנן אירוע יום הולדת לילדים, אין מצב לוותר על שני דברים עיקריים – השכרת מכונת גלידה אמריקאית, ועמדה של שערות סבתא! זה שני הדברים שהילדים הכי אוהבים, וזו אטרקציה צבעונית וטעימה שתמיד מצליחה לרומם את האווירה ולגרום לכולם ליהנות מיום הולדת מיוחדת וכייפית במיוחד.

למה דווקא גלידה אמריקאית ושערות סבתא הפכו לשתי האטרקציות המבוקשות ביותר בקרב ילדים? זה פשוט. בגלל שבשני המקרים מדובר במוצרים גדולים וצבעוניים, דבר שמיד מעורר אצל הילדים סקרנות ורצון לטעום..

מכונת סוכר שמכינה שערות סבתא, תספק לילדים ענן גדול של סיבי סוכר תלויים על מקל, ובעזרת קצת צבע מאכל ניתן גם להפוך אותה לצבעונית ומרשימה במיוחד. מכונת גלידה אמריקאית לילדים, בדרך כלל תשלב שני טעמים של שוקולד ווניל, דבר שגם במקרה הזה מייצר צבעוניות שמיד תמשוך את הילדים לדוכן. והדבר העיקרי – זה באמת טעים!

מכונת גלידה אמריקאית תייצר מנות גלידה שיוגשו לילדים בגביעי וופל או בכוסות חד פעמיות, אך הדבר שהופך את הגלידה האמריקאית לאטרקציה מיוחדת לימי הולדת של ילדים זה ללא ספק – התוספות! אפשר להכין סוכריות קטנות וטעימות או מגוון סירופים צבעוניים, ואפשר גם להגזים ולמלא את דוכן התוספות בעוד המון הפתעות טעימות שילדים אוהבים. זה הכל תלוי בכם ובתקציב שעומד לרשותכם.

לקבלת מידע נוסף על השכרת מכונת גלידה אמריקאית לאירועי יום הולדת לילדים באזור השרון, לחצו כאן – מכונת גלידה אמריקאית


מידע וטיפים על גלידה אמריקאית

למרבה ההפתעה גלידה אמריקאית לא מגיעה אלינו מאמריקה, אלא מאיטליה. מכיוון שהאיטלקים אוהבים מאוד גלידה, וניתן למצוא באיטליה מגוון רחב של סוגי גלידות שונים, סוג הגלידה שאנחנו מכירים כיום כגלידה אמריקאית קיבל את הכינוי שלו בגלל אופי הייצור וההגשה.

מכונת גלידה אמריקאית מייצרת גביעי גלידה במהירות ובקלות, ולא מדובר בגלידה מתוחכמת במיוחד עם מרקמים איכותיים שמיועדים לאניני טעם.. מדובר בגלידה פשוטה ונגישה, מהירה וקלה להכנה, ועל אף הפשטות והמהירות – היא עדיין טעימה. כל הדברים הללו מאפיינים מאוד את המוצרים האמריקאיים, בשונה מהמוצרים האיטלקיים שמכוונים גבוה לטעמים ומרקמים מיוחדים ומושקעים, ולכן גלידה אמריקאית קיבלה את שמה למרות שהיא בכלל מגיעה אלינו מאיטליה.

היתרון הגדול של מכונת גלידה אמריקאית הוא העלות הזולה של ייצור מנות גלידה מהירות, דבר שגם הוא מתאפיין עם הגישה האמריקאית, ולכן השכרת מכונת גלידה אמריקאית לאירוע יום הולדת לילדים תעמוד על מחיר זול ונגיש לכל משפחה שרוצה להפיק אירוע יום הולדת מושקע ומיוחד לילדים.

ניתן למצוא מכונת גלידה אמריקאית חלבית או פרווה, אך מן הסתם הגלידה החלבית תהיה טעימה הרבה יותר לילדים באירוע. זה לא אומר שמכונת גלידה אמריקאית פרווה לא טעימה, וברוב המקרים ילדים אפילו לא שמים לב להבדלים, אך גלידה חלבית מרגישה יותר כמו גלידה אמיתית ולכן גם יותר טעימה מגלידה פרווה.

מה שבטוח – הדבר הכי חשוב לימי הולדת לילדים זה התוספות! מכונת גלידה אמריקאית אמנם מייצרת את הגלידה עצמה, אך הדבר שמשאיר רושם גדול והופך את המכונה לאטרקציה מבוקשת בקרב ילדים זה ללא ספק מבחר התוספות שניתן לשים על הגלידה. אל תשכחו את התוספות כי באירוע יום הולדת לילדים זה הדבר שיהפוך השכרת מכונת גלידה אמריקאית לאטרקציה שהילדים לא יפסיקו לדבר עליה ולהתלהב ממנה.

אפשר גם מכונת יוגורט לבריאים שבנינו

מאחר ובשנים האחרונות כל הנושא של בריאות וצריכת מזון איכותי הפכו לדבר מרכזי שהורים מבקשים ללמד את הילדים כבר מגיל קטן, ועל הדרך גם להימנע מטיפולי שיניים יקרים שנגרמים לרוב ממוצרי סוכר וממתקים כמו גלידה אמריקאית, יש לכם את האופציה החדשה שנכנסה לשוק הישראלי בשנים האחרונות – השכרת מכונת יוגורט!

יוגורט בריא יותר מגלידה, על זה אין בכלל ויכוח, אבל השכרת מכונת יוגורט לא הפכה לפופולארית בזכות היוגורט עצמו אלא בזכות התוספות ששמים על היוגורט. והרי שהתוספות של יוגורט, כמו גם התוספות של מכונת גלידה אמריקאית, הם אותם תוספות. אתם יכולים לבחור תוספות יקרות ובריאות כמו פירות וכדומה, ואתם יכולים לבחור תוספות זולות וטעימות, שלרוב נחשבות גם כלא בריאות לילדים, כמו סירופים ומוצרי שוקולד שונים ומגוונים.

השכרת מכונת יוגורט תעלה לכם הרבה יותר יקר ממכונת גלידה אמריקאית, אז אם אתם לא מתכוונים להזמין גם תוספות בריאות ליוגורט – אין טעם שתשקיעו כל כך הרבה כסף, וכדאי שתלכו מלכתחילה על השכרת מכונת גלידה אמריקאית לאירוע יום ההולדת של הילדים.
אתם יכולים להתנחם בכך שיום הולדת חוגגים רק פעם בשנה, והרי שלא בכל יום הולדת אתם משקיעים ומזמינים השכרת דוכני מזון ואטרקציות ליום הולדת, אז עד שאתם כבר מתכננים להשקיע ולפנק את הילדים בחוויה מיוחדת וטעימה – לכו על מכונת גלידה אמריקאית ותסגרו את העניין בזול ובטוח.

חשוב לזכור שיוגורט בעל טעם טיפה חמוץ, והרבה ילדים לא ממש מתחברים לטעמים החמוצים של יוגורט. זה שהוא נראה כמו גלידה זה טוב ונחמד, אך בלי המון תוספות מתוקות שיעלימו את הטעם החמוץ – ילדים רבים יתקשו להתחבר ליוגורט והאטרקציה תהפוך למאכזבת ולא מעניינת.

תוספות לגלידה אמריקאית או יוגורט

כעיקרון אתם יכולים לבחור איזה תוספת שנראית לכם מעניינת לקהל היעד באירוע. מאחר ואת התוספות שמים ישירות על הגלידה או היוגורט, אין שום בעיה שתקנו לבד את המוצרים שישמשו כתוספות, ותעמידו אותם בכלי הגשה בדוכן הגלידה שהשכרתם.
הזמנת תוספות דרך החברה שממנה השכרתם מכונת גלידה אמריקאית או יוגורט, תעלה לכם בדרך כלל הרבה יותר יקר ממה שתשלמו אם תקנו לבד.. אז קחו בחשבון שכדאי לכם לקפוץ למכולת ולקנות את המוצרים לתוספות לבד, וכך לחסוך סכום לא מבוטל של כסף בעלות הכללית של האטרקציה עצמה.

התוספות הפופולאריות ביותר לגלידה או יוגורט הם – סוגי פירות עונתיים כגון ענבים, תותים, חתיכות קטנות של אבטיח וכדומה.. או סוגי פיצוחים מומתקים כגון פקאנים מסוכרים, בוטנים, שקדים, אגוזי מלך וכדומה.. סוגי ממתקים שכדי לשמש אותם כתוספות לגלידה צריך לשבור אותם לחתיכות קטנות, כגון פסק זמן, עוגיות אוריאו, חלבה, מקופלת וכדומה… והתוספת האחרונה והכי חשובה – סירופ בטעמים! סירופ בטעם שוקולד, תות, מייפל, וכל טעם שנראה לכם שהילדים אוהבים.

כמה עולה השכרת דוכני מזון לאירועים?

מחירים להשכרת דוכני מזון לאירועים, ובפרט לאירועי יום הולדת לילדים, יכולים להשתנות בהתאם לחבילת המוצרים והשירותים שתרכשו. באופן כללי אפשר לומר שהמחיר נקבע לפי כמה פרמטרים עיקריים, ובמידה ותבינו את מרכיבי המחיר – תוכלו לקיים משא ומתן שיוביל אתכם לסגירת עסקה משתלמת בהרבה יותר מכל לקוח שמתקשר ואין לו הבנה ומושג בפרטים הבאים:
המרכיב הראשון לקביעת מחיר השכרת דוכני מזון – מחיר השכרת המכונה עצמה.

המחיר של השכרת מכונת גלידה אמריקאית שונה ממחירים של דוכן שערות סבתא או השכרת מכונת נקניקיות, כמו גם שהמכונות השונות עולות מחיר שונה בהתאם לסוג המכונה והפעולות שהיא מסוגלת לבצע.

לדוגמא: השכרת מכונת פופקורן תעלה לכם בסביבות ה – 150 ₪, אבל השכרת מכונת גלידה אמריקאית לאירוע תעלה לכם בסביבות ה – 1,000 ₪. הפער הגדול במחירים נובע מהעובדה הפשוטה, שמדובר בשתי מכונות שונות לגמרי – האחת יקרה ומורכבת (מכונת גלידה אמריקאית), והשנייה פשוטה וזולה (מכונת פופקורן).

המרכיב השני לקביעת מחיר השכרת דוכני מזון – תפעול בזמן האירוע

במקרים של השכרת מכונת גלידה אמריקאית לאירוע, אתם תהיו חייבים לקבל גם איש תפעול מטעם חברת ההשכרה, שיתפעל את המכונה בזמן האירוע עצמו. מדובר במכונה מורכבת, ומעבר להכנת הגלידה על ידי אספקת החומרים השונים אל תוך המכונה, יכולות להיווצר תקלות בזמן האירוע ואתם ממש לא רוצים שפתאום המכונה תפסיק לפעול וכל הילדים באירוע יתבאסו מהחוויה.
לעומת זאת, השכרת מכונת נקניקיות לא תחייב אתכם באיש תפעול מטעם החברה מאחר ומדובר במכונה פשוטה וקלה לשימוש, וכמעט כל תקלה שעלולה לקרות אתם מסוגלים לתפעל לבד ולהחזיר אותה לשימוש ואספקת מנות לילדים באירוע.
ברוב המקרים חברות שמציעות השכרת ציוד לאירועים כבר יכללו את מחיר איש התפעול בהצעת מחיר של השכרת מכונת גלידה אמריקאית לאירועים, אך מאחר ויש חברות שכדי לסגור עסקה יעלימו מכם את הפרט הזה וישמרו אותו לשלב שלאחר התשלום בעבור השכרת המכונה עצמה – כדאי לוודא ולבדוק את הפרט הנ"ל באופן ממוקד.

המרכיב השלישי לקביעת מחיר השכרת דוכני מזון – הובלת המוצר לאירוע ובחזרה

את כל הנושא של הובלת המוצר אל מקום האירוע ובחזרה לחברת ההשכרה – אנשים שוכחים לקחת בחשבון! אבל למעשה, זהו נושא חשוב מאוד שעלול ליקר מאוד את עלות העסקה. אם אתם משכירים דוכן של נקניקיות, סביר להניח שלא תהיה לכם בעיה להעמיס אותו לבד ברכב פרטי וכך לחסוך תוספת מחיר. אבל במקרים של השכרת מכונת גלידה אמריקאית לאירועים, או במקרים של השכרת דוכני מזון נוספים שגודלם לא יכול להיכנס ברכב פרטי סטנדרטי – אתם צריכים למצוא פיתרון גם לשינוע המכונה אל מקום האירוע ובחזרה לחברה שממנה הוא הושכר.

רוב החברות שמציעות השכרת ציוד לאירועים מספקות גם שירותי הובלות קטנות למוצרים שהן מציעות, אך כדי לקבל מחיר זול ועסקה משתלמת – עליכם לשאול את כל השאלות הנכונות כבר בהתחלה, וכך לסגור עסקה שכוללת את כל הפרטים הנלווים במחיר הראשוני שאתם נדרשים לשלם.

המרכיב הרביעי לקביעת מחיר השכרת דוכני מזון – עלות חומרי הגלם של המזון

מחיר חומרי הגלם של המזון, שנדרש לשימוש במכונה, יכול להשתנות בהתאם לסוג המכונה שהשכרתם לאירוע, ובהתאם לכמה בא לכם להשקיע! אם החלטתם ללכת על השכרת מכונת גלידה אמריקאית לאירוע, אתם צריכים לבדוק מול החברה כמה עולים החומרים שמשמשים להכנת הגלידה במכונה, וכמה יעלו לכם התוספות השונות והמוצרים שנדרשים להגשת מנות של גלידה מהמכונה.

אתם תצטרכו לקנות גביעים להגשה של הגלידה, כפיות פלסטיק, את האבקה שממנה מכינים את הגלידה במכונה, וכמובן את התוספות שתרצו להציע לילדים על הגלידה באירוע.

כמו שבמקרה של השכרת מכונת גלידה אמריקאית לאירוע ישנם תוספות שמאפיינות באופן ספציפי את הגלידה האמריקאית, כך בכל מקרה של השכרת דוכני מזון מסוג שונה – ישנם מוצרים נלווים שנדרשים לביצוע הפעולה והגשת המוצר בזמן האירוע.

אתם רק צריכים לשאול את כל השאלות הנכונות, ולסגור את מחיר כל הפרטים בזמן ביצוע ההזמנה, כך לא יהיו לכם הפתעות של תוספת מחיר בהמשך, ותוכלו גם להוזיל את מחיר השכרת דוכני המזון באמצעות משא ומתן לסגירה.

תגובות