עובדי סאנדיסק ישראל תרמו 100 אלף שקלים לבית הנוער ״קדימה״ בכפר סבא לציון עשור של שיתוף פעולה והתנדבות

 
עובדי והנהלת סאנדיסק ישראל תרמו 100 אלף שקלים להקמתו של מרכז מחשבים חדש ולשיעורי הדרכה לאורך כל השנה, בבית הנוער "קדימה סאנדיסק" הפועל בכפר סבא. שיתוף הפעולה וההתנדבות של עובדי מרכז הפיתוח של סאנדיסק בכפר סבא בבית הנוער שבלב שכונת יוספטל בעיר, נמשך מזה עשור.

טכס ההשקה לווה בפעילות חווייתית, במהלכה השתתפו החונכים ובני הנוער בסדנת רובוטיקה משותפת, שגם נוצלה להיכרות הדדית.

בית הנוער "סאנדיסק קדימה" מהווה בית אלטרנטיבי חם לילדים תושבי האזור. 60 מעובדי החברה לוקחים חלק בחניכת הילדים בבית הנוער, כשהם עוזרים בשיעורי בית, מפעילים חוגים שונים ומפגינים נוכחות בוגרת. מדי שבוע מגיעים בני הנוער בהסעה מסודרת לבית סאנדיסק, שם כל ילד פוגש חונך אישי המבלה במפגש אחד על אחד, אם בשיחה, עזרה בשיעורים, או במשחק משותף. ״התנדבות ותרומה לקהילה הם חלק אינטגרלי מתוכנית העבודה השנתית של החברה״, אמר שחר בר אור, מנכ״ל סאנדיסק ישראל. "סאנדיסק מעודדת את כל העובדים בעולם להתנדב לפחות פעם אחת במהלך השנה ואני שמח שבישראל אנו מובילים את המגמה הזו.". לדברי רונית רונן קרפול, דירקטור משאבי האנוש של סאנדיסק ישראל ואירופה, 99% מעובדי ומנהלי סאנדיסק ישראל השתתפו בפעילות קהילתית לפחות פעם אחת במהלך השנה והשקיעו ביחד מעל 4,200 שעות התנדבות למען הקהילה. "אנו רואים בפעילות ההתנדבותית חלק בלתי נפרד מהשילוב בקהילה ועובדי החברה פעילים כיום במסגרות קהילתיות בכל האתרים בישראל. הפעילות בכל המקומות מתבצעת תוך שיתוף פעולה הדוק עם עמותות וגופי רווחה מקומיים למען מגוון צרכים בקהילה".

אודות סאנדיסק

סאנדיסק (NASDAQ: SNDK), החברה ב- Fortune 500 ו- S&P 500; הינה תאגיד גלובאלי מוביל בפתרונות מבוססי אחסון פלאש. מזה למעלה מ-25 שנה סאנדיסק מרחיבה את אפשרויות האחסון ומספקת מוצרים אמינים וחדשניים ששינו את תעשיית האלקטרוניקה. הפתרונות של סאנדיסק נמצאים כיום בלב כמה מה- data centers הגדולים בעולם; ומשולבים בסמארטפונים, טאבלטים ומחשבים. מוצרי הצריכה של סאנדיסק זמינים כיום במאות אלפי חנויות ברחבי העולם. סאנדיסק מעסיקה בישראל כ-800 עובדים ומשרדיה ממוקמים בכפר סבא, עומר ותפן שבגליל.
אתר: www.sandisk.com

תגובות