החלו עבודות פיתוח שלב ב’ של טיילת שכונת העלייה עלותו הכוללת של פרויקט שדרוג טיילת העלייה כ- 1.6 מיליון ₪

 
אגף ההנדסה בעיריית כפר סבא יחל במהלך חודש דצמבר 2015, בעבודות השלמה ושדרוג הטיילת בשכונת העלייה שהינה אחת מהשכונות הוותיקות בעיר. העבודות יבוצעו במקטע שבין הרחובות ויתקין לרינגלבלום ועד לחיבור עם השכונה הירוקה -כ"ס 80. אורכו של המקטע כ 120 מטרים ועלות שיפוצו כ 800 אלף ₪ .

במסגרת העבודות יבוצע שביל מרוצף המיועד להולכי רגל ולצדו ייסלל גם שביל מיוחד לרוכבי אופנים שבעתיד ישתלב עם כל מערך שבילי האופניים, שיסללו בעיר במסגרת תכנית האב לאופניים. כמו כן, יבוצעו עבודות ניקוז על מנת למנוע הצפות במתחם בעונת החורף ותשודרג מערכת התאורה על ידי התקנת עמודים חדשים ודקורטיביים לאורכה של הטיילת .

בשלב האחרון של הפרויקט יבוצעו לאורך השבילים עבודות גינון, יינטעו עצים חדשים לצד העצים הוותיקים ואף יותקן ריהוט גן מיוחד שנבחר ע"י אנשי המקצוע בעירייה וזאת על מנת לשפר את הנוחות ובכדי לאפשר לתושבים ליהנות מטיילת איכותית ומטופחת שכאמור תשפר את איכות חייהם. בנוסף במסגרת הפרויקט תוסדר רחבת בית הכנסת לרווחת תושבי המקום.

שלב א’ של פרויקט טיילת עלייה כלל שני קטעים עיקריים – קטע ראשון מרחבת סבינו לרחבת בית הכנסת וקטע שני מרחבת בתי הכנסת ועד רחוב ויתקין מערב.

האדריכלית האחראית על הפרויקט הינה רות קולודני בתו של אדריכל העיר המיתולוגי יקיר העיר יוסף קולודני. עבודות השלמת הפרויקט יחלו במהלך חודש דצמבר הקרוב וצפויות להסתיים עד חודש סביב חודש מרץ 2016.

תגובות

תגובות