מתחם החלקה על הקרח ייפתח בקניון כפ”ס הירוקה לרגל חג החנוכה

 
בחג החנוכה הקרוב, קניון כפר סבא הירוקה מזמין את כל המשפחה ליהנות מחוויות בלתי נשכחות – החלקה על הקרח משפחתית בעלות מינימאלית וחגיגות עם הכוכבים הכי גדולים לילדים – "המיניונים" ו"הלו קיטי" שיכללו סדנאות יצירה, קולינריה והפעלות – ללא תשלום!
במשך כל ימי החג (8-15.12) מתחם החלקה על הקרח שהוקם לרגל החג, יציע חוויה משפחתית, מגבשת ומהנה בעלות סמלית! מתאים לגילאי 6+, עלות לאדם: 15 ₪ (מתחם ההחלקה על הקרח יהיה בכל חודש דצמבר).

פסטיבל המיניונים (יום שלישי – חמישי 8-10/12)– פסטיבל של פעם במיניון שנה!

במסגרת הפסטיבל ייהנו הילדים מסדנאות יצירה וקולינריה ומתחמים אינטראקטיביים ללא תשלום:
כנס הרשעים – הצטרפו לכנס מיוחד בו תלמדו כיצד להפוך לעוזרי הרשעים הגדולים! (מתחם אינטראקטיבי), הבננות של קווין – סדנת יצירה צהובה במיוחד להכנת שיפוד מתוק של בננות נושא ברכת המיניונים, יוצרים מיניונים – סדנאות יצירה של המיניונים שיטריפו לכם את החג, המעבדה ההיתולית של המיניונים – מתחם היתולי מדליק דמוי מעבדה בו הילדים קולעים וזוכים!
מתי? ימי שלישי-חמישי 8-10/12/15 בין השעות: 11:00-14:00 ו-16:00-19:00.

חגיגת הלו קיטי – אירוע בוטיק – מותק של חג (יום ראשון – שני 13-14/12)

במסגרת הפסטיבל ייהנו הילדים מסדנאות יצירה וקולינריה ומתחמים אינטראקטיביים ללא תשלום:

יוצרים הלו קיטי – סדנאות יצירה מתחלפות של הדמות האהובה כגון קופסת תכשיטים אישית או ערכת הלו קיטי מתלבשת מנייר קשיח ממותג, המטבח של הלו קיטי – כל הילדים מוזמנים ליהנות ממטעמי המטבח של קיטי ולהכין לעצמם קאפקייקס מתוקים וטעימים! פינת האיפור של הלו קיטי – מתאפרים ומתקשטים באיפור היפואלרגני מיוחד, קסום וצבעוני בסגנון הלו קיטי!

מתי? ימי ראשון – שני 13-14/12/15 בין השעות: 11:00-14:00 ו-16:00-19:00.
בנוסף, בכל ערב תתקיים הדלקת נרות חגיגית בשיתוף בית חב"ד וחלוקת סופגניות.


תגובות

תגובות