מנכ”ל סאנדיסק העולמי חנך מרכז מחשבים בבית הנוער “קדימה” בכפר סבא

 

סנג’י מהרוטרה, מנכ״ל חברת סאנדיסק העולמית, ניצל את ביקורו בישראל וחנך מרכז מחשבים חדש שתרמה החברה לבית הנוער "קדימה סאנדיסק" בכפר סבא. האירוע נערך בהשתתפות שחר בר אור, מנכ"ל סאנדיסק ישראל, רונית רונן-קרפול, סמנכ"לית משאבי האנוש של סאנדיסק ישראל ואירופה ומשנה למנכ"ל סאנדיסק ישראל, ג’ף וורהול, סגן נשיא בכיר להנדסה בסאנדיסק העולמית, טום בייקר, סגן נשיא בכיר במחלקת משאבי אנוש של סאנדיסק העולמית וליאת אלמוג, מנהלת בית הנוער "סאנדיסק קדימה". הביקור היה חלק מחגיגת עשור של שיתוף פעולה והתנדבות של עובדי מרכז הפיתוח של סאנדיסק בכפר סבא בבית הנוער שבלב שכונת יוספטל בעיר.

בית הנוער "סאנדיסק קדימה" מהווה בית אלטרנטיבי חם לילדים תושבי האזור. 60 מעובדי החברה לוקחים חלק בחניכת הילדים בבית הנוער, כשהם עוזרים בשיעורי בית, מפעילים חוגים שונים ומפגינים נוכחות בוגרת. מדי שבוע מגיעים בני הנוער בהסעה מסודרת לבית סאנדיסק, שם כל ילד פוגש חונך אישי המבלה במפגש אחד על אחד, אם בשיחה, עזרה בשיעורים, או במשחק משותף. במהלך אירוע הפתיחה החגיגי השתתפו החונכים ובני הנוער בסדנת רובוטיקה משותפת, כדי לפתוח את השנה בפעילות חווייתית שנוצלה להיכרות הדדית.

״התנדבות ותרומה לקהילה הם חלק אינטגרלי מתוכנית העבודה השנתית של החברה, אומר מהרוטרה. "סאנדיסק מעודדת את עובדיה למאה אחוזי התנדבות לאורך השנה".

"אנחנו מאוד שמחים ונרגשים לפתוח את שנת ההתנדבות העשירית עם בית הנוער", אומרת רונן-קרפול. "החברה מעורבת מזה שנים בעשייה חברתית בשלושת אתריה, באמצעות תרומות כספיות, תמיכה בקהילות מקומיות ועידוד התנדבות עובדים בפרויקטים שונים ורואה בפעילות ההתנדבותית חלק בלתי נפרד מהשילוב בקהילה".

דירוג מעלה לשנת 2015, המדרג את החברות הגדולות במשק על פי עמידתן במגוון קריטריונים דוגמת היבטים אתיים בתהליכים עסקיים, יחסי עבודה, גיוון והכלה של עובדים, תרומה לקהילה ומעורבות חברתית של עובדים, העניק לחברת סאנדיסק ישראל דירוג של "פלטינה+" – הדירוג הגבוה ביותר הניתן לחברות. זו השנה השלישית ברציפות בה סאנדיסק זוכה בציון הפלטינה+.

צלם: פרנסואה קפלן.

תגובות