עיריית כפר סבא תערוך ערב הוקרה לפצועי מערכות ישראל ופעולות האיבה בשיתוף ארגון נכי צה”ל בהיכל התרבות בעיר

 
עיריית כפר סבא מצדיעה לפצועי מערכות ישראל ופעולות האיבה בשיתוף ארגון נכי צה"ל ליום ההוקרה שיתקיים בתאריך ה16.12.15 בשעה 19:00 בהיכל התרבות כפר סבא. האירוע יתקיים במעמד ראש העיר, יו"ר ארגון נפגעי פעולות האיבה ויו"ר מחוז תל אביב יפו והמרכז בארגון נכי צה"ל, באירוע יופיעו להקת הטרנזיסטור במופע מחווה לאריק איינשטיין.

בנוסף, יערכו אירועים נוספים ברחבי העיר אותם מובילה המחלקה לנוער, צעירים וקהילה אשר יקיימו מספרים אירועים שמטרתם להצדיע לפצועי מערכות ישראל ופעולות האיבה. האירועים יתקיימו במשך שלושה ימים ובמוקדים שונים בעיר, 24.11 במרכז הקהילה והנוער "לזרוס", 26.11 במרכז הקהילה והנוער "עציון" האירועים יחלו בשעה 20:00 ובהם יתקיימו מפגשים עם הלוחם סרן רן בן עטיה, לוחם צה"ל אשר נפצע במלחמת לבנון השנייה. בנוסף, יערך אירוע מוסיקלי שיתקיים בגלריה 29 בתאריך 30.11 בשעה. בערב זה יבצעו הרכבי הנוער מהגלריה 29, שירי לוחמים.

יום ההוקרה לפצועי מערכות ישראל ופעולות האיבה הוא ההזדמנות שלנו להוקיר, להודות, להכיר ולראות את אלה שנותרו בחיים, וסוחבים עמם את הקשיים – הפיזיים והנפשיים – מהקרבות ומפעולות האיבה שהותירו את חותמן בגופם ובנפשם. בישראל, חיים בינינו כיום למעלה מ-70,000 פצועי מערכות ישראל ופעולות האיבה. יום ההוקרה לפצועי מערכות ישראל ופעולות האיבה הוא ההזדמנות לעצור ולהוקיר את הפצועים, ללמוד ולהכיר התמודדות עם קשיים והגשמת מטרות וחלומות, להוקיר תודה על מאבק יומיומי שמהווה השראה לכולנו, להצדיע בשם המשפחה הישראלית, כי אנחנו, כולנו יחד, איתם כל הדרך. בערים וביישובים יצוין יום ההוקרה לפצועי מערכות ישראל ופעולות האיבה בשלל טקסים ואירועים שיתקיימו ברחבי הארץ. בנוסף, יום ההוקרה לפצועי מערכות ישראל ופעולות האיבה יצוין גם בבתי הספר ברחבי הארץ בהתאם לחוזר מנכל באמצעות מערכים חינוכיים ובטקסים ייעודיים שנבנו במיוחד לטובת יום זה.

יהודה בן חמו ראש העיר: "אני מצדיע לגבורתכם ועמידתכם באירועים קשים במערכות ישראל מול הטרור ומול אויבינו המבקשים לכלותינו. אני קורא לכל התושבים העיר לקחת חלק באירועי ההוקרה למען הלוחמים, הפצועים ונפגעי פעולות האיבה . בהזדמנות זו ברצוני להודות לפליאה קוטנר על פועלה לאורך כל השנה למען קידום נושא הניגשות.

חברת המועצה ויו"ר ועדת נגישות פליאה קטנר: יום ההוקרה לנכי צהל ופצועי פעולות האיבה הוא ההזדמנות להוקיר את הנותנים מזמנם לחברה, בכל תפקיד אותו הם ממלאים, ושנפגעו במהלכו בדרכים שונות, גם אם לא מדובר במערכה מבצעית. זו ההזדמנות להוקיר גם את נפגעי פעולות האיבה ולזכור שגבורה וחוסן מתבטאים גם בשיקום והמשכת החיים עם מבט קדימה

תגובות