אלכס רונאי תושב העיר כפר סבא זוכה פרס ארצי לגמלאים ומתנדבים מצטיינים

 
ועדת הפרס הארצית של "איגוד העמותות לזקן" המאגדת בתוכה את ג’וינט-אשל, הסתדרות הגמלאים, משרד הרווחה ,המוסד לבטל ועמותת הל"ב העניקה מגן הוקרה למר אלכס רונאי, תושב העיר כפר-סבא ויו"ר עמותת גמלאי כפר סבא

ועדת הפרס הארצית של "איגוד העמותות לזקן" המאגדת בתוכה את ג’וינט-אשל, הסתדרות הגמלאים, משרד הרווחה ,המוסד לבטל"א ועמותת הל"ב העניקה מגן הוקרה למר אלכס רונאי, תושב העיר כפר-סבא ויו"ר עמותת גמלאי כפר סבא. הטקס נערך בתיאטרון רמת גן במעמד נציגי העמותות והמוסדות למען הקשיש.

מזה שמונה שנים, נערך כנס הוקרה ע"ש ישראל ערד ז"ל- מתנדב שהקדיש את כישוריו וניסיונו לקידום מעמדו של הזקן בחברה. הכנס נועד להעלות על נס את פעילותם של גמלאים מתנדבים מצטיינים אשר בחרו בפעילות חשובה לשיפור איכות החיים של אוכלוסיות שונות בחברה הישראלית ותורמים תרומה ערכית לרווחת הזקנים בישראל.

אלכס רונאי, כפר סבאי ותיק, ניצול שואה , עלה בשנת 1956 לארץ , אב ל3 ילדים. אלכס, גמלאי התעשייה האווירית, מתנדב למעלה משני עשורים , תחילה ממקימי הטלוויזיה הקהילתית, לאחר מכן יו"ר הסתדרות הגמלאים ומזה 10 שנים, יו"ר עמותת גמלאי כפר סבא. אלכס ייסד את העמותה במטרה להעשיר את הידע ואת הפנאי של וותיקי העיר. בנוסף, במסגרת עבודתו בעמותה, מנחה אלכס את מתנדבי העמותה, מטפל בענייניה הכספיים ודואג אישית לתמחר את הפעילויות שיהיו נגישות לכל כיס. בזכות פועלו המבורך הגיעה העמותה להישגים רבים וכל הגמלאים נהנים.

פעילות העמותה בעיר כפר סבא מתקיימת בבית רייזל ופעילים בה כ 700 גמלאים אשר לוקחים חלק במיגון הפעילויות המוצעת לקהילה זו כגון חוג אנגלית, פעילות גופנית, טיולים ומופעי תרבות ופנאי.

פרס נוסף הוענק לגמלאי משה סלומון אשר קיבל את פרס גלר על תרומתו הגדולה והסיוע למען גמלאי כפר סבא וכן על פעילותו למען העמותה.

תגובות