הוקם צוות היגוי בנושא נגישות השירות בעיריית כפר סבא

 
צוות ההיגוי הוקם כחלק מפרוייקט נגישות השירות שיזמה חברת המועצה ויו"ר ועדת נגישות פליאה קטנר. בראש הצוות עומד סמנכ"ל העירייה איתי צחר ומרכזת אותו עדי אבירם, רכזת הנגישות.

חברי הצוות הינם עובדי עירייה משלל התחומים, עימם תעבוד עמותת נגישות ישראל, שתסייע להם לקדם וליישם את התוכנית האב בנושא. הצוות חולק לקבוצות הנגזרות מהמטלות הכתובות בתקנות שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות (התאמות נגישות לשירות) תשע"ג – 2013.
במהלך החודש הקרוב כל קבוצה תטפל במטלה אותה קיבלה ותנגיש את תחומה לקהל הרחב. בין התחומים: מוקדי השירות לתושב, אירועים וכנסים, דיונים ציבוריים, הדרכת עובדים לשירות לאנשים עם מוגבלויות ועוד.

מדובר בהמשך ישיר לפרוייקט שהחלה חברת המועצה, במהלכו הונגשו לכבדי שמיעה כל מוקדי קבלת הקהל בעיריית כפר סבא, דבר המאפשר להם לזכות בשירות כאשר הם באים במגע עם עובדי עיריית כפר סבא, ולקבל את המידע לו הם זקוקים.

יו"ר ועדת נגישות פליאה קטנר: "נגישות השירות הוא הנושא המרכזי שהעלתי כשנכנסתי לתפקידי כיו"ר הועדה ואני שמחה לראות את עובדי העירייה נרתמים במהירות כדי לקדם אותו. הצלחת הפרוייקט היא הצלחה של כל תושבי העיר"

תגובות