רחלי תורג’מן נבחרה ברוב כמעט מוחלט של 90% מהקולות ליו”ר ועד בר אילן

 
רחלי תורג’מן, עובדת עירייה מוערכת, מנהלת יחידת השילוט, נבחרה ברוב כמעט מוחץ לתפקיד יו"ר ועד ההורים בבית הספר ממ"ד בר אילן בכפר סבא. 

תורג’מן, מוערכת מאוד ע"י ההורים בבית הספר, התבקשה להתמודד לראשות הוועד בזכות פעילותה הברוכה בשנים האחרונות בבית הספר, ברם, אחת מהאימהות שלחה מכתב למנהל בית הספר ובו התריעה כי תורג’מן כעובדת עירייה לא יכולה לכהן בתפקיד. 

אחת האימהות בבית הספר סיפרה כי "אף אחד לא ידע על הנחיה האוסרת על רחלי תורג’מן לכהן כיו"ר הוועד ואנו מניחים כי אם למישהו לא היה אינטרס אז טענה כזו כלל לא הייתה עולה. מדובר פה על אמא אכפתית שבאה לעשות תפקיד התנדבותי ואיני מבינה כלל מה הבעיה. אני מאוד מקווה שאותה אם לא תחליט להפריע להתנהלות ההורים התקינה מאוד בבית הספר ותכבד את החלטת הרוב בבית הספר. אנו מברכים את רחלי על כניסתה לתפקיד ואין לי ספק שהיא תצליח מאוד לקדם את שאנו ההורים רוצים לקדם". 

אורי נגר חבר הוועד:"בחירה מצוינת אישה מצוינת אכותית ומקצועית אשר אמא אחת והיא בלבד, עושה הכול בכדי להכשיל אותה. רחלי תורגמן זכתה ב 99 אחוז מהקולות מכוון שהקול היחיד של מישהי שהשתתפה בבחירה לא חוקי מכוון שקיבלה אישור לא ברור ממנהל בית הספר לבחור והיא אינה נציגת וועד מרכזי של אף כיתה בבית הספר". 

תגובות