הילולה מרגשת- הכנסת תורה לזכרם של בני העיר שנפלו על משמרתם האירוע בשיתוף ארגון יד לבנים ואגף הנצחת החייל בצה”ל

 
המונים מתושבי העיר חגגו אירוע הכנסת ספר התורה שהתקיים בעיר כפר סבא. ביניהם, ראש העיר יהודה בן חמו, המשפחות השכולות, אלי בן שם יו"ר ארגון יד לבנים הארצי, נציג וועד יד לבנים חנן נחמני, אריה מועלם סמנכ"ל אגף משפחות במשרד הביטחון. פנינה בורנשטיין- יו"ר ארגון יד לבנים סניף כפר סבא, אריה מועלם סמנכ"ל וראש אגף למשפחות שכולות במשרד הביטחון, אלוף משנה יפה מור ראש מחלקת נפגעים, רבנים, אישי ציבור וחברי מועצת העיר חגגו יחד את האירוע המרגש.

האירוע המרגש החל בתהלוכת ספר התורה שנישא ברכב חופה מיוחד ומקושט שעשה את דרכו מרחוב הכרמל לרחוב הרצל ועד רחבת בית הכנסת המרכזי, שם התקיימה הרקדה לכבודה של התורה. להקת הרבנות הצבאית והחזן הצבאי הראשי סא"ל שי אברמסון שרו ונשאו תפילות מרגשות.

מיד לאחר התהלוכה, גבאי בית הכנסת נשאו את ספרי התורה מההיכל לרחבה וקיבלו את הספר החדש אותו נשא ראש העיר יהודה בן חמו ברוב שירה, הדר וזימרה. מיד לאחר מכן, פתח ראש העיר את האירוע המרכזי בברכה מרגשת ואישית למשפחות השכולות בעיר: "אני מבקש להוקיר ולכבד את זכרם של הנופלים אשר הגנו על המולדת ואשר במותם ציוו לנו את החיים", עוד נשאו דברים מרגשים, אלי בן שם יו"ר ארגון יד לבנים הארצי, נציג וועד יד לבנים חנן נחמני ואריה מועלם סמנכ"ל אגף משפחות במשרד הביטחון.

מיד עם תום הברכות, החלו החגיגות לקול שופרות ומתופפי ג’אמבי ג’אם, זיקוקי דינור, וכן הופרחו לאוויר כחמש מאות בלונים. רגע שיא נרשם כאשר חזן הראשי של צה"ל, סא"ל שי אברמסון נשא תפילה לשלום המדינה ולחיילי צה"ל העומדים על משמר ארצנו יומם וליל. שירתו הרטיטה ורגישה את ליבם של הנוכחים וניכר היה כי עין אחת לא נותרה יבשה.

עוד נכחו באירוע ובאו לכבד, פלוגת חיילי בית הספר לתותחנות – היחידה המאומצת של כפר סבא, שוטרי ומתנדבי תחנה כפר סבא בליווי מפקד התחנה סנ"צ פרץ רצון, לוחמי מג"ב ממרחב מרכז, לוחמי אש מתחנת כיבוי והצלה כפ"ס, תנועות נוער, מתנדבי איחוד והצלה וכן מכובדים ואנשי ציבור רבים השתתפו השבוע בהילולת הכנסת ספר תורה לזכרם של בני העיר אשר נפלו על משמרם.

הטקס נחתם בשירת התקווה.

תגובות

תגובות