הדגמים החדשים של טויוטה

 
יצרנית הרכב טויוטה, אחת החברות הגדולות ביותר בתחומה בעולם ויצרנית הרכבים הפופולאריים ביותר בישראל, יוצאת עם מספר דגמים חדשים, אשר מאיימים לכבוש את שוק הרכב הישראלי, בדומה לדגמים מוצלחים אחרים של החברה ובראשם כמובן הרכב הנפוץ בישראל – טויוטה קורולה.
בקטע הבא נביא סקירה קצרה של הדגמים החדשים של טויוטה, מאפייניהם, יתרונותיהם וקהל היעד אליו הם מכוונים כאן בישראל –

טויוטה אוריס

מספר דגמים שונים של טויוטה אוריס הושקו בישראל בשנת 2015, כאשר עיקר המכירות נוגעות לשוק הרכבים המשפחתיים, ובעיקר משפחתיות "מורחבות" (5 דלתות, האצ’בק וסטיישן). בנוסף, מציעה האוריס גם גרסה היברידית, אשר באירופה זוכה להצלחה משגשגת.
האוריס מתאפיינת בעיצוב חדש ומעניין. מבחינת עיצוב חיצוני ניתן למנות כנפיים חיצוניות עליונות ותחתונות, פסי לד, חלק אחורי מעוצב בקפידה ליצירת מראה יציב ורחב, פסי כרום יוקרתיים ועוד. גם מבחינת פנים תא הנוסעים ניתן למצוא אלמנטים עיצוביים חדשים ומעניינים דוגמת פאנל תצוגה מינימאלי ואלגנטי יותר, מערכת מולטימדיה משוכללת עם מסך בגודל 7 אינץ’, עיצוב חדש של ריפוד המושבים, הידיות של הדלתות ועוד.
כמובן שגם מבחינה מוטורית ובטיחותית מדובר ברכב מתקדם ואופטימאלי, וזה נכון לגבי כל אחד מארבעת הדגמים השונים של האוריס המושקים בישראל.

טויוטה אוונסיס

דגמי טויוטה האוונסיס נחשבים יוקרתיים יותר מהדגמים המשפחתיים ה"סטנדרטיים", והשנה יוצאים דגמי מנהלים חדשים ומשופרים מבחינות שונות.
מבחינת העיצוב החיצוני, דגמי אוונסיס החדשים מתאפיינים במראה יוקרתי יותר ובגימור ייחודי. מרכז כובד נמוך, גריל תחתון רחב, פסי עיצוב הרצים לאורך המכונית ומעניקים לה מראה רחב ויציב.
מבחינת מאפייני נסיעה שקטה וחלקה, שיפרה טויוטה את דגמי האוונסיס החדשים את מדדי הרעש, נוקשות ותנודות (NVH) כך שניתן להיות בטוחים שחווית הנסיעה השתפרה משמעותית. גם מבחינת המנוע הוכנסו שיפורים ושינויים, כגון מנוע חסכוני יותר באופן ניכר בצריכת הדלק, רמת זיהום אוויר נמוכה יותר ועוד.
גם מבחינת היגוי וחוויית נהיגה הוכנסו שינויים שונים אשר הופכים את החוויה כולה לנעימה יותר מצד אחד, ועצמתית וחזקה יותר מצד שני. כל זה כאשר המחיר נשאר ממש ללא שינוי!

טויוטה יאריס החדשה

טויוטה משיקה בשנים האחרונות גם דגמים חדשים של טויוטה יאריס המוכרת והאהובה כל כך על קהל צרכני הרכב הישראלי. מדובר כאמור ברכב קטן וקומפקטי יותר, אשר השינויים החדשים המוכנסים בו בשנים האחרונות הופכים אותו ליותר אטרקטיבי מבעבר, עבור קהל יעד עצום של אנשים המעוניינים ברכב קומפקטי ואיכותי, הן כרכב שני למשפחה והן כרכב לזוגות צעירים או ליחידים.
ביאריס החדשות ניתן למצוא מאפייני בטיחות מתקדמים ומוגברים (שבע כריות אוויר, מערכות התראה שונות, נקודות עיגון עבור כיסאות של תינוקות ועוד), תא נוסעים נוח ומרווח יותר מאשר בדגמים הקודמים ועוד שלל יתרונות. מהנדסי האנוש של טויוטה עשו כאן עבודה טובה במטרה למקסם את רמת הנוחות והאפשרויות השונות שמציע רכב זה לקהל יעד מגוון ובעל צרכים משתנים.

תגובות