התקפי חרדה: מה עושים עם הפחד הזה על הבוקר?

 
וידוי: אני לא רואה חדשות וגם לא שומעת אותן, הם או מעציבות אותי או מכעיסות אותי ואני יודעת אם הדבר ממש חשוב או נוגע לי הן כבר יגיעו אליי וזה מה שאכן קורה בימים האחרונים.

אתמול הלכתי לגינה עם שני הילדים שלי והיא הייתה ריקה. אנשים הסתכלו עליי מעבר לגדר במבט מתפלא ובסוף הגיעה עוד משפחה מהגן של הבת שלי והילדים שיחקו יחדיו. יצא לי לחשוב על המצב אליו נקלענו רבות בימים האחרונים אבל זה ברמת מחשבה. ישנם אנשים שלהם זה "עולה" יותר – הם אלו שסובלים מחרדות ופחדים בחיי היומיום והמצב הבטחוני פה רק מעצים את הפרעות החרדה שלהם.

מהי הפרעת חרדה?

הפרעת חרדה General Anxiety Disorder יכולה להתבטא במספר אופנים: מצב מתח תמידי שאיתו מסתובבים, תפיסות שמתבטאת באחד האיברים בגוף או בכמה, כאבים, תחושת מחנק, הלמות לב מואצות בלתי סדירות, זיעה קרה, גלי חום ואף שיעול טורדני, ההתקפים יכולים להגיע בכל שעות היום או בשעות מסויימות.

לעתים המקור הוא אירוע ספציפי שלא עיכלנו לפעמים כמו עכשיו זוהי תקופה מתוחה נסיבתית, לפעמים זוהי התפרקות אחרי תקופה עמוסה ביותר. כך או אחרת, ביכולתו של הטיפול ההומיאופתי לסייע להתגבר על כל בעיית חרדה שהיא ולהחזיר את החיים למסלולם.

הייתה לי מטופלת שהגיע להתקפי חרדה אחרי שהייתה שומעת את החדשות ברדיו ברכב שלה, היה מתחיל לה לחץ חזק בראש שלאחריו הייתה מתפתחת מיגרנה. כמובן שמעבר לייעץ לה לא לשמוע חדשות ברכב ו/או בכלל היא קיבלה רמדי (הכנה הומיאופתית) ששיחררת אותה מחרדות אלו ואיתה נעלמו גם המיגרנות מהן סבלה.

אני מטפלת בהומיאופתיה לא רק במקרים של חרדה שכבר הפכה להיות כרונית אלא גם במקרים של התקפי חרדה אקוטיים ממש בזמן שהם קורים. ישנו מאגר של של רמדיז שאפשר לטפל איתן במה שנקרא "עזרה ראשונה" וכאשר המצב מתייצב להתחיל לחפור ולתת את הרמדי החזקה והמדויקת על מנת למנוע את חזרתו של התקף כזה בעתיד לבוא.

אז, לפני שמגיעים לתרופות כימיות ולהעמיס על הכבד עבודה מיותר, כדאי לנסות טיפול הומיאופתי.

יש שישאלו, אם זה נקודתי, למה לא לקחת איזה ציפרלקס ואלריאן או דומיהם?
והתשובה היא שהתקפיי חרדה וכמו הרבה בעיות רגשיות אחרות לא נולדות יש מאין, יש להן רקע, או משהו נקודתי שקרה, או מספר אירועים שמתנקזים לכדי מצב של חוסר איזון ואז פורצת החרדה ומקבלת כל פעם אופי אחר ומלווה בתסמינים פיזיים שונים ומשונים. זאת אומרת שכדור כללי, כימי, לא מרפא כמו שהומיאופתיה יכולה לרפא אלא הוא מקל על התסמינים.

הומיאופתיה בתור רפואה אלרנטיבית היא העדיפה מכיוון שהיא מטפלת בצורה שורשית אמיתית ומדויקת ולא סתם מקלה באופן שטחי.

ובאותו עניין, אם הרפואה המערבית לא מסוגלת להביא לפתרון הבעיה בהרבה מקרים. ברגע שנפסיק את מתן התרופה התסמינים יחזרו להיות ואז אנו מגלים שהמטופלים נוטלי תרופות שנים על גבי שנים ולכך כבר מתלוות תופעות של תלות והתמכרות ועוד לא דיברנו על הנזק שתרופות אילו עושות לגוף לפעמים הוא נזק בלתי הפיך.

בהומיאופתיה:
אין תופעות לוואי
אין התמכרויות
ואין תלות
מחיר הרמדיז (הכנות הומיאופתיות) שווה לכל נפש.

שתהיה בריאות שלמה
נטע

לקריאת מכתבי תודה גם בנושא חרדות:

www.nettahome.com/category/letters/

לתיאום פגישה: נטע 052-3769526


תגובות