הקיר בקופ”ח כללית בשכונות הירוקות מעורר תרעומת בקרב ההורים “איזה מסר לחיים תקבל ילדה כהה עם תלתלים שחורים כמו הבת שלי, שתשב ותמתין שם לתורה”

 
הקיר בסניף החדש של קופת החולים הכללית מעורר תרעומת קשה בקרב ההורים ולמרות תלונות רבות שהתקבלו, טרם הוחלף עד כה.

אחת האימהות, נופר חן, שהגיעה לסניף הופתעה מהמראה הלבן השולט בקיר "אני נמצאת כרגע במרכז בריאות הילד החדש שנפתח בקניון בשכונה הירוקה בכפר סבא… המקום יפה ונחמד, אם כי לטעמי התכנון קצת לקוי. קיר התמונות שמקשט את המרפאה קצת צורם לי. הקיר, אשר מלא בתמונות של ילדים בהירים, לבנים, בעלי עיניים כחולות, מעביר מסר בלתי מילולי שאם אתה לא כזה, אתה כנראה לא שייך.. ויש דברים שהשתיקה יפה להם. תתפלאו, אבל כאן, בישראל, בכפר סבא בכלל ובשכונה הירוקה בפרט- לא הולנד, לא שוודיה ולא נורבגיה. כאן זה כור היתוך אמיתי, יש פה אינטגרציה ויש תושבים מכל המינים ומכל הסוגים. מעולם לא סבלתי מאפליה ואני גם לא מאלה שמחפשים אותה, אבל אני תוהה איזה מסר לחיים תקבל ילדה כהה עם תלתלים שחורים כמו הבת שלי, שתשב ותמתין שם לתורה". 

מדוברות הכללית נמסר בתגובה:"אנו גאים על פתיחתו של מרכז בריאות ילד החדש המרווחת אשר מציעה שירותים רפואה מתקדמים במרפאה מרווחת עם ציוד חדיש ומגוון. מדובר במרפאה רחבת ידיים שניתן למצוא בה שילוט ותמונות שונות ומגוונות המייצגות כל גווני הקשת בחברה והמדובר רק במקטע אחד בודד בכל שטח המרפאה והנושא בטיפול". 

תגובות

תגובות