עשרות נענו לקריאתה של אירית מרק והתנדבו להפקת ענק של בת מצווה מהסרטים למשפחה בקשיים

 
אנחנו רוצים לספר לכם על האנשים המדהימים שנרתמו לאירוע הגדול של השנה וסייעו בהפקת בת מצווה מהסרטים, אירוע של 30 אנשים בעלי מקצוע מהשורה הראשונה שהתגייסו לקריאתה של יו"ר ויצו בכפר סבא, (2015) הפעילה החברתית המוערכת אירית מרק !

זה היה מ ד ה י ם ! הכל התחיל מפנייה של ד"ר אילנית לופו-רופאת שיניים המטפלת חינם באב המשפחה. ד"ר לופו פנתה לאירית מרק וביקשה סיוע במזון לחנות בה הוא מתגורר כדיור זמני.

ד"ר אילנית לופו רופאת שיניים מכפר סבא, ​פנתה ​ליו"ר ויצו כפר סבא​ 2015​, ​הגברת ​אירית מרק ​העושה חסדים למכביר ​וביקשה עזרתה:"אירית, יש אבא המתגורר עם ילדיו בחנות", אמרה ד"ר לופו למרק "תראי איך את יכולה לעזור לו".

מרק ביקרה בחנות וראתה את התנאים הקשים בהם מתגורר האב עם ילדיו והחלה לגייס עזרה בתרומות מזון רבות שהגיעו מכל הארץ והראשונה שהתגייסה לעזרתה של מרק הייתה נאווה שחף, אשתו של ירין שחף המאפר הידוע שהגיעה מכפר שמריהו עם רכב עמוס כל טוב. עוד רבים וטובים התגייסו ותרמו מוצרי מזון ומוצרי חשמל. אירית מרק ליוותה את המשפחה שנערכה לחגיגת בת מצווה צנועה ​מאוד לתאומות הגרות עם האב.

עשרות נענו לקריאה

מרק פנתה שוב וביקשה סיוע והעזרה לא איחרה לבוא: עשרות של אנשים טובים, בעלי מקצוע מהשורה הראשונה התגייסו להפקת בת המצווה.

ראשון שנעתר במיידית לבקשה היה יואב אדוארד הבעלים של מסעדת אחלה שנידב לארוע את האולם vip המפואר. יואב וזהבה אשתו נרתמו מיד, נפגשו עם מרק מספר פעמים לפני האירוע הגדול והכינו הכל לפרטי פרטים.

מאותו הרגע התורמים לא הפסיקו להגיע ומרק בחרה אחד או אחת מבעלי המקצוע שהתנדבו לסייע – הראשון שפנה גוייס להפקת הענק ונרתם מכל הלב.

הראשונים שהתנדבו היו גולן חסיד – דיג’יי ​ידוע ​שאף הביא איתו אביזרים וערך את המוסיקה ​הנהדרת.
על הצילומים היה אחראי הצלם ​הוותיק ​תומר דואק שצילם גם פרומו לאלבום החגיגי וכל הערב צילם מאות תמונות אותן העניק גם הוא כמו חסיד במתנה למשפחה.

ליה חולי ורונה מימון התנדבו לערוך את התסרוקות לבנות המשפחה ואיפור מושקע לערב החגיגי. אילנית לוין הכינה 3 עוגות מושקעות ומפוארות מאוד, אורטל ואנונו גיאת הגיעה מראש העין עם עוגה מושקעת מאוד שהכינה גם היא.
אחד מבני המשפחה אמר למרק בסוף הערב "זה היה מ ד ה י ם ! המשפחה הנרגשת, האורחים שגדשו את האולם, התורמים הנפלאים שנשארו כל הערב לוודא שהכל עובד כמו שעון, כולם כולם שמחו, התרגשו והערב היה מושלם. יואב

ארוע שלא ישכחו לעולם

אדוארד הנשמה ואשתו זהבה המקסימה הכינו אולם כמו בהפקה הוליוודית. מהמם ! אוכל בשפע עם תוספות ושירות לעילא. מלך ומלכה יואב וזהבה​. אירית מרק, תזכי לברכות על העזרה שהענקת למשפחה שלא תשכח זאת לעולם. כולם מברכים אותך ואת כל מה שעשית בליווי המשפחה. תזכי לברכה מאת השם ​".

יומיים לפני הארוע המשפחה בילתה אצל כרמית דהן ביום כיף עם פדיקור, מניקור, טיפול פנים​, להקת המתופפים של אופיר עוזרי הייתה פשוט שדרוג ענק לארוע. זה היה מדהים מרגע הכניסה שלהם עם התופים ו​ריגש מאוד את המשפחה. דנה דורי באה עם בעלה והכינה דוכן נקניקיות ובר מתוקים. דנה כמו גולן , ליה ורונה הגיעו שעות לפני הארוע כדי שהכל יתוקתק כמו שעון להכין הכל לפני בוא האורחים.
גבע מדמון עמל כל הערב על המגנטים עם תמונות האורחים, מה שהפך לאטרקציה של הערב.

ערב מרגש בלתי נשכח

אירית מרק אשה הזוכה להערכה רבה בקרב הציבור, הקימה את מרכז החסד "מהלב", ברחוב הכרמל 77 לשם מגיעות תרומות כלי בית ונוי וביגוד איכותי מאנשים טובים, סיפרה לעיתון לאחר הארוע:"זה היה אחד הערבים המרגשים בחיי. לראות כל כל הרבה אנשים ​הנענים לבקשתי ונרתמים מכל הלב, החל מיואב אדוארד שלא זז מהמקום לוודא שהכל יהיה שופרא דשופרא כולל הכנת האולם, והאוכל שלא הפסיק להגיע לשולחנות עם הבשרים האיכותיים ביותר וכל המסביב. ישבנו יחד כל הנרתמים בשולחן יואב הכין לנו וראיתי את האושר בעיניים של כל אחד מהנוכחים שתרמו. גם ד"ר לופו ומזכירתה מירה הגיעו וישבו כלא מאמינות למה שהצלחנו להרים וזה הכל הכל בזכות כל האנשים הנפלאים האלה שלא שאלו שאלות, באו ונת​נו את הלב ונשארו עד הסוף. אני רוצה לומר להם כאן: אין ספק שאתם אנשים יפים של החיים. תודה על ההשקעה, תודה שלקחתם חלק במצווה. מאחלת לכם שפע פרנסה! ויש עוד הרבה אנשים נוספים שסייעו אם בהזמנות לפני הארוע, ברכישת השמלות, ועוד ועוד. הכי מרגש היה לשמוע את התורמים ניגשים אלי בסוף הערב ומבקשים שאגייס אותם לעזרה למשפחה הזקוקה לסיוע דומה, דמעות עמדו לי בעיניים מהתרגשות​, תודה לקדוש ברוך הוא שנותן בידי את הכוח לסייע למשפחות ולהעניק להם אושר שלא ישכחו לעולם​".

אז אין ספק שאתם אנשים יפים של החיים. תודה על ההשקעה, תודה שלקחתם חלק במצווה. מאחלים לכם שפע פרנסה! ויש עוד הרבה אנשים נוספים שסייעו אם בהזמנות, בשמלות, ועוד ועוד. ונפרגן להם בפעם הבאה. הכי חשוב כל הכבוד לאירית מרק שיזמה וטוותה את האירוע והוציאה אותו לפועל עם כל העשירים האלה בטוב הלב שלהם.

צילומים: תומר דואק


תגובות