כללית חנכה את המרכז לבריאות הילד בקניון כפר סבא הירוקה

 
ביום ראשון ה- 6.9.15 בשעה 8:00 פתח את שעריו לראשונה המרכז החדיש של כללית

בבוקר הראשון ועם פתיחת המרפאה, הגיעו הורים וילדים רבים למרכז החדש והתעניינו בשירותים השונים. צוות המרפאה, רופאי ילדים, אחיות וטיפת חלב העניקו טיפול לילדים הראשונים שהגיעו למרפאה. צוות המינהל קיבל את המשפחות שבקשו להשתייך באופן קבוע למרפאה בירוקה.

ד"ר שמואל גור, מנהל המרכז לבריאות הילד: מזה שנים רבות כללית מטפלת בילדי כפר סבא באמצאות המרכז לבריאות הילד ברחוב הגליל. מאז ועד היום העיר גדלה והתפתחה וזיהינו את הצורך בהרחבת השירותים שלנו בתחום זה. בחלקה הדרום-מזרחי של העיר התפתחה שכונת כפר סבא הירוקה ושם, בקניון החדש, פתחנו היום מרכז גדול וחדש בתחום בריאות הילד. המרכז מציע מגוון רחב של שירותים בתחום בריאות הילד תחת קורת גג אחת, על פי מודל הייחודי של המרכזים הרפואיים בכללית. הרעיון הוא לאפשר ללקוח ליהנות ממרכז רפואי ומעטפת שירותים רחבה הסובבת אותו. הלקוח, בביקור אחד, יכול לקבל את השירותים הנדרשים באותו מקום.

המרפאה בכללותה מתפרסת על שטח של 1600 מטר ובה מגוון רחב של שירותים:
• רפואת ילדים
• רפואה יועצת לילדים: ראומטולוגיה, אורתופדיה, נוירולוגיה, גסטרו, נפרולוגיה ורפואת מתבגרים
• תזונה ודיאטה
• שירותי אחיות
• טיפת חלב
• אשפוז יום ילדים
• בית מרקחת
• שירותי משר

ד"ר רוני ורד, מנהל מנהלת שרון: "אנו רואים בתחום בריאות הילדים מוקד חשוב ומרכזי לפיתוח ומחפשים את הדרכים לספק את השירותים הטובים ביותר ללקוחות. הטיפול בילדים מתחיל במעקב אחר נשים בהריון ולאחר מכן, מהרגע שהילד נולד, דרך כל שלבי ההתפתחות שלו ועד להגיעו לגיל בגרות. גורמים רבים במעגלי השירות שלנו מטפלים בילדים ויש להם השפעה חשובה ומרכזית בשמירה ובקידום הבריאות שלהם."

ציפי שדה, מנהלת מחוז שרון שומרון: "אנו שמחים לחנוך את המרכז החדש שמצטרף אל השירותים הקימיים בעיר וחלק מתוכנית כוללת ומקיפה לפריסת שירותי בריאות בכפר סבא, מתוך הכרה כי יש לנו אחריות לקדם את שירותי הבריאות למען תושבי העיר. מרבית תושבי כפר סבא הינם לקוחות ‘כללית’ ומתפקידנו לדאוג שהם תמיד ירגישו ויהיו מטופלים בידיים טובות. אנו פועלים בשני צירים מקבילים. לצד פיתוח שירותים חדשים ופתיחת מרפאות מתקדמות בשכונות החדשות, אנו משמרים את הפעילות בחלק הוותיק של העיר כפר סבא. על בסיס זה הוספנו את המרפאה לבריאות הילד בשכונה הירוקה. תושבי כפר סבא יהנו עכשיו מפריסה מאוד רחבה של שעות רפואת ילדים, מהשירות הקיים ובנוסף גם ממתקנים חדישים ומתקדמים, המצוידים במיטב המכשור והציוד הרפואי ומשירות של צוות מקצועי וחם."


תגובות