16 בני נוער ממדינות שונות בעולם התארחו אצל משפחות הליונס מהוד השרון, הרצליה רעננה וכפר סבא

 
בחודש יולי מועדון ליונס כפר סבא יחד עם מספר מועדונים נוספים של הליונס בשרון ארחו את בני הנוער שהגיעו לביקור בארץ במסגרת הפרוייקט המדהים של הליונס. חילופי נוער לחו"ל, והפעם אנו מארחים בני הנוער מחו"ל אשר בחרו להגיע לישראל במסגרת פעילות בינלאומית זו.

השנה הגיעו 16 בני נוער ממדינות שונות בעולם אשר התארחו אצל משפחות חברי הליונס מהוד השרון, הרצליה רעננה וכפר סבא. בני הנוער הגיעו לתקופה של 3 שבועות כשחלקו הראשון של המחנה יועד לטיולים והכרה של הארץ על כל אתריה המרכזיים, במסגרת הטיולים נחשפו והכירו את הארץ על כל ההיבטים גאוגרפיים היסטוריים חברה כלכלה ותרבות. בחלקו השני של הביקור בארץ בני הנוער התארחו אצל משפחות הליונס.

ליונס כפר סבא ארח את כל בני הנוער בשני ימי כייף בהם טיילו בעיר, ניתן הסבר בביקור בבאר העתיקה, על משמעות ומקורות המים בכפר סבא בפרט ובמדינה בכלל, על תפיסת התכנון האדריכלי בעיר. משם לאחר נסיעה קצרה למזרח העיר הגיעו לקו התפר, וניתן הסבר על גדר ההפרדה ועלו לתצפית של אלפי מנשה. הסיור הודרך ע"י איש יקר, מאיר אלונים, מנכ"ל העיריה לשעבר.

אחרי הטיול הנ"ל נערך לחבורה הצעירה יום כיף רטוב בקאנטרי קלאב כפ"ס, לאחר מכן בני הנוער נסעו למועדון הטיפוס האתגרי בולדרלנד באזור התעשייה בכפר סבא, לפעילות ספורטיבית חדשנית ומאתגרת. פקד את המקום גם צביקה צרפתי מ"מ ר’ העיר לברך את בני הנוער. יש לציין שהחבורה נהנתה מאוד מהאתגר ומהחוויה שבטיפוס במגוון רחב של רמות קושי. המקום מהווה פעילות מיוחדת עבור ילדים נוער ומבוגרים יחד, קסם של מועדון ספורט חדשני בעיר.

תודה מיוחדת למאיר אלונים על הידע שהעביר לנוער, לאדיר שמיר שפתח את שערי הקאנטרי, לעפר פישלר שנתן לנו את ההזדמנות להכיר את מועדון הטיפוס החדש בולדרלנד בעירנו כפר סבא והכל הכל בהתנדבות וברוחב לב וכן לצלם דורון גלעד ממשרד אנגלו – סכסון כפר סבא

תודה לחברי מועדון ליונס כפר סבא, לאלי קידר שהוביל את התכנון והתפעול המחנה מטעם הליונס הארצי יחד עם גידי מאיר, ללאה ומאיר פורת אשר ארחו את ברני שהגיע מהונגריה, ואחרונים זהבה ואשר אורן ורענן יחיאלי.

בזכות פעילות זו הפכנו 16 בני נוער שבחרו להגיע לארץ בעיקר מתוך סקרנות ועיניין, לשגרירים שלנו ובעלי עניין להגיע שוב לארץ עם המשפחה והחברים.

תגובות