15,322 ילדי רעננה פתחו את שנת הלימודים בגנים ובבתי הספר, 400 תלמידים הינם עולים חדשים

 
שנת הלימודים תשע"ו נפתחה בחגיגיות ברעננה, כאשר 15,322 ילדים ובני נוער נכנסו בשערי בתי הספר וגני הילדים בלמעלה מ-120 מוסדות החינוך העירוניים.

את פתיחת שנת הלימודים ליווה שר החינוך, נפתלי בנט, תושב העיר, כשהגיע לבית הספר הממ"ד אריאל, ללוות את בתו, אביגיל, שעלתה לכיתה א’. בבית הספר נפגש השר עם ראש העירייה זאב בילסקי, עם סגנו חיים גולדמן, חבר המועצה אלי כהן, מנכ"לית העירייה מיכל הירש נגרי, ראש מינהל החינוך נורית דנינו וצוות הניהול של בית הספר אריאל.

לאחר מכן השתתפו השר, ראש העירייה והמכובדים בטקס קבלת התלמידים החדשים לבית הספר, שבשיאו סייעו להניף טליתות מעל ראשי התלמידים החדשים. לאחר הטקס סיירו ראש העירייה ובכיריה במוסדות חינוך שונים בעיר כשהם מתרשמים מעבודות התשתית המקיפות שנעשו במהלך הקיץ ומהעבודה החינוכית שמתחילה כעת. הם שוחחו עם תלמידים ועם צוותי החינוך, נכנסו לכיתות וביקרו בחצרות.

השנה מתגאים בעיר בכ-400 עולים חדשים שהחלו את לימודיהם, שיא של כל הזמנים. כ-40 אחוז מהם דוברי צרפתית והשאר ממקומות שונים, ביניהן ארצות הברית, מדינות דרום אמריקה, תורכיה, איטליה ואפילו מרוקו.

ראש העירייה בילסקי סיכם את היום ואמר: "כולי מלא הערכה לעבודה המרשימה שנעשתה במהלך הקיץ במוסדות החינוך. תודה לעובדי העירייה, בראשותה של מנכ"לית העירייה, אשר השקיעו מאמץ אדיר בשיפוצים ולצוותי החינוך ששקדו לילות כימים על תכניות הלימודים שילמדו במהלך השנה. אני מאחל לתלמידים, למשפחות וכמובן לצוותי החינוך שנת לימודים פורייה ומוצלחת. נמשיך להעמיד את החינוך בראש סדר העדיפויות העירוני".

בתמונה: ראש העירייה ושר החינוך נפתלי בנט בבית הספר אריאל ברעננה

תגובות