חברת הנדל”ן בוני התיכון פותחת את B CENTER בשכונת כפר סבא הירוקה בחודש הקרוב, בהשקעה של כ- 150 מיליון ₪

 
חברת הנדל"ן בוני התיכון תפתח בחודש הקרוב את B CENTER בשכונת כפר סבא הירוקה. המרכז החדש יכלול שלוש קומות מסחר, 187 חניות תת קרקעיות ומגרש חניה עירוני עילי שיכלול כ- 350 חניות ללא תשלום.

המרכז בנוי כמרכז לייף סטייל הנותן מענה לכל צרכי אוכלוסיית השכונה, גודלו הידידותי של המרכז מציע מבחר ומגוון מצד אחד, ותחושה אינטימית מצד שני. בסמוך למתחם הולכים ונבנים מרכז קאנטרי קלאב ומגרשי טניס. כל זה עם נוף לפארק הייחודי של השכונה.
תהליך אכלוס המתחם נמצא בעיצומו, וכ 65% מהמתחם כבר שווק. המרכז פרוס על שטח של כ- 21,000 מ"ר בנוי, מתוכו כ 8,000 מ"ר שטח מסחר.

B CENTER מכיל תמהיל מגוון ומדויק של בתי עסק, העונה למגוון רחב של צרכים. הקונספט של תמהיל החנויות נבנה בצורה יצירתית דרך שילוב הרצונות והצרכים של האוכלוסייה המתגוררת בשכונה, ע"י פנייה ישירה אליהם דרך הרשתות החברתיות של השכונה. במקום יוכלו ליהנות התושבים מסופר מרקט, חנויות ביגוד ומתנות, בתי קפה, מתחם קולינרי, משחקייה, חדרי חוגים, מתחם כושר, קליניקות רופאים ועוד.

בכפר סבא הירוקה מתגוררות כיום כ- 5500 משפחות ממעמד סוציו-אקונומי מבוסס. התכנון החכם והפתוח של המתחם הופך אותו לנגיש במיוחד, ולבית שני עבור תושבי השכונה המתפתחת, תושבי כפר-סבא, רעננה והאזור בכלל.

מול המרכז ממוקמת שדרת החינוך של השכונה- הכוללת עשרה גני ילדים ובית ספר יסודי- המחוברת אל המרכז בגשר, ללא צורך בחציית כביש.

עמי פרץ, מנכ"ל חברת בוני התיכון: "חברת בוני התיכון זיהתה הזדמנות בפתיחת מרכז מסחרי באחת השכונות הטובות והמובילות בארץ. אנו מאמינים שהאוכלוסיות של השכונות החדשות כיום מעוניינות במעטפת שלמה שתיתן מענה לכל צרכיהם ליד הבית, B CENTER הוקם בשביל למלא את הצרכים הללו."

תגובות