הגליצ’ מגיע לכפר סבא ביום חמישי הקרוב: מוכנים ?

 
מגלשות הענק מגיעות לכפר סבא – מגלשת אקסטרים ומגלשה רגילה אשר יוצבו בפארק – לחגיגה מיוחדת קייצית ורטובה לכל המשפחה ולבני הנוער והצעירים

אירוע גליץ’ בפארק יתקיים ביום חמישי 13.8.15 במסגרת אירועי קיץ בעיר

עיריית כפר סבא מזמינה את התושבים ובני הנוער לאירוע קיץ חוויתי ובלתי נשכח. ביום חמישי 13.8.15 יוצבו בפארק כפר סבא מגלשות ענק.

הקהל מוזמן לגלוש ולהיות חלק מאירוע יוצא דופן, צעיר וקייצי, שמגיע לכפר סבא. מגלשות ענק באורך של מאות מטרים בשני מסלולים מקבילים לבני נוער ולילדים ומבוגרים. זו תהיה חוויה בלתי נשכחת לאלפי גולשים ביום יחד עם חגיגה קיצית עם מסיבה תוססת והפנינג לכל המשפחה..אירוע הגליצ’ מהווה את אחד משיאי אירועי הקיץ ומחולק לשני קהלים- ראשונים יתגלצ’ו הילדים והמשפחות ובשלב מאוחר יותר ביום ישנה האירוע את פניו ויזמין את בני הנוער לחגיגה צבעונית ותוססת.

ראש העיר יהודה בן חמו: אנו מביאים לכפר סבא את אחת החוויות העירוניות יוצאות הדופן, המצליחות להפעיל המונים ברחבי העולם. זוהי חוויה מיוחדת במינה שתקרר את הקיץ לכך תושבי העיר. אני מזמין את כולם לקחת חלק בחוויה, להתקרר וליהנות יחד".

אשרת גני גונן מנכ"לית העירייה, "הקיץ הקרוב צופן בחובו אירועים רבים לבני כל הגילאים. כפר סבא שהיא עיר של צעירים וצעירים ברוחם ואני מקווה שכולם ייקחו חלק בחוויה המיוחדת הזאת וייהנו מקיץ קריר ופעיל".


תגובות

תגובות