בעקבות מחאת תושבי מרכז העיר בכפר סבא : מרפת הגליל לא תיסגר

 
מרפאת הגליל תישאר לפעול – כך הוחלט בקעקבות מחאת התושבים שהתנגדו לסגירת הסניף. במקביל מתעתדת קופת חולים כללית לפתוח בתחילת ספטמבר את מרכז בריאות הילד בקניון כפר סבא הירוקה, מרכז חדשני שיאגד בתוכו תחת קורת גג אחת שירותי רפואה לילדים ברמה מתקדמת ואיכותית

הפרסום הבלעדי בפורטל השרון פוסט כבר לפני שנה – לחצו כאן 

הנושא עלה מחדש לאחר שלאחרונה התקבלו פניות מתושבים שהביעו את חששם כי בעקבות החלטת קופת חולים כללית לפתוח בתחילת ספטמבר את מרכז בריאות הילד בקניון כפר סבא הירוקה, יופסקו שירותי רפואת הילדים בקופת החולים הוותיקה ברחוב הגליל, דבר שלדעתם היה עתיד להשאיר מאות ילדים שהיו מטופלים במקום ללא נוכחות רופא ילדים מקצועי. ועד תושבי מרכז העיר הסביר כי גם מי שבחר לגור במרכז העיר זכאי לקבל שירותי רפואה בסיסיים במרחק הליכה במיוחד שמדובר ברפואת ילדים וכי לא ניתן לצפות מהורים לילדים קטנים לנסוע לצד השני של העיר על מנת לצורך שירותים חיוניים אלה. גורמי המקצוע בשירותי בריאות כללית הבהירו כי שירותי הבריאות במרפאת הגליל יישארו בסדרם ובמקביל יורחבו השירותים למרפאה חדשה נוספת בקניון כפר סבא הירוקה שם יוקם מרכז בריאות ילד חדש, מטופח ומאובזר.

ראש העירייה, יהודה בן חמו, אמר לפורטל השרון פוסט " מרפאת הגליל הינה מרפאה מרכזית, שאליה מגיעים ילדים רבים ממרכז העיר וישנה חשיבות רבה לקבלת שירות איכותי מרופא ילדים מקצועי בכל חלקי העיר. יחד עם זאת אני מברך על בנייתו של מרכז בריאות חדש עבור הילדים בקניון כפר סבא הירוקה, דבר שהינו בהחלט עלייה בדרגת וברמת השירות".

ציפי שדה, מנהלת מחוז שרון שומרון: "בנינו תכנית כוללת ומקיפה לפריסת שירותי בריאות בעיר כ"ס מתוך הכרה כי יש לנו אחריות לקדם את שירותי הבריאות למען תושבי העיר. כיום מרבית תושבי כפר סבא הינם לקוחות ‘כללית’ ומתפקידנו לדאוג שהם תמיד ירגישו ויהיו מטופלים בידיים טובות. אנו פועלים בשני צירים מקבילים. לצד פיתוח שירותים חדשים ופתיחת מרפאות מתקדמות בשכונות החדשות אנו משמרים את הפעילות בחלק הוותיק של העיר כפר סבא. על בסיס זה הוספנו מרפאה חדישה לילדים ולמשפחה, מובילה וייחודית גם בשכונה הירוקה. תושבי כפר סבא יהינו עכשיו מפריסה מאוד רחבה של שעות רפואת ילדים ומשפחה, מהשירות הקיים ובנוסף גם ממתקנים חדישים ומתקדמים המצוידים במיטב המיכשור והציוד הרפואי ומשירות של צוות מקצועי וחם". 

תגובות