רונית רונן- קרפול מונתה למנהלת תחום הגיוון התעסוקתי ומשנה למנכ”ל סאנדיסק ישראל

 

רונית רונן – קרפול, סמנכ"לית משאבי האנוש של סאנדיסק ישראל ואירופה, מונתה לתפקיד מנהלת תחום הגיוון התעסוקתי (Diversity&Inclusion) בסאנדיסק העולמית. במקביל מונתה רונן קרפול לשמש גם כמשנה למנכ"ל סאנדיסק ישראל. סאנדיסק, המוכרת בעיקר בשל הובלה גלובלית של תחום פתרונות זיכרון הפלאש, מעסיקה כיום מעל ל-9000 עובדים ברחבי העולם, מעל 600 מהם בשלושת אתרי סאנדיסק בישראל.


במסגרת תפקידה החדש ומעבר לאחריותה הנוכחית על ניהול תחום משאבי האנוש בישראל ובמדינות אירופה, המזה"ת ואפריקה (EMEA), תנהל רונן – קרפול את מהלכי החברה ותתווה את מדיניותה ביותר מ-20 מדינות, בתחום הגיוון התעסוקתי וההכלה. "שורשיה של סאנדיסק טמונים בגיוון… היא נוסדה על ידי שלושה מהגרים, מישראל, הודו וסין. לאורך השנים הוכיחה החברה שעם כל השוני בתרבות וברקע, חיבור הכוחות ושיתוף הפעולה הוא שאיפשר לבנות את הפתרונות שנמצאים כיום בכמעט כל מוצר אלקטרוני", אומרת רונן – קרפול. "הבנו כבר מזמן שהגיוון והשונות וקבלתם, בשילוב על ראש פתוח כלפי רעיונות של אחרים, מביא לראייה נכונה יותר ולפתרונות טובים יותר".    

בתפקידיה הקודמים בסאנדיסק ניהלה רונן – קרפול צוות של מנהלי משאבי אנוש ביחידות גלובליות שונות, הן בתחום העסקי והן בתחום ההנדסה. קודם הגעתה לסאנדיסק, ניהלה צוות של מנהלי משאבי אנוש ותמכה ביחידות עסקיות גלובליות שונות בחברת אמדוקס.

לרונן – קרפול תואר שני במגמה לפסיכולוגיה חברתית מאוניברסיטת בר-אילן.

תגובות