אולי את מחפשת עבודה? העירייה זקוקה דחוף לסייעות וגם תעניק לך הכשרה מתאימה

 
בהמשך לתוכנית להכנסת סייעת שנייה לגני הילדים בגילי 4-3 עיריית כפר סבא תגייס סייעות לגני הילדים בעיר לקראת שנת הלימודים הקרבה.

על פי התוכנית, תתווסף סייעת שנייה בשכר בגני הילדים שבהם 30 ילדים לפחות.

עיריית כפר סבא יוצאת בקמפיין חדש לגיוס סייעות לגני ילדים ומציעה מסלול הכשרה פדגוגי ואקדמאי לסייעות בגני ילדים על חשבונה. הקורס הייחודי-‘סייעות פדגוגיות’, אשר אותו יעבירו אנשי חינוך מהאקדמיה, מוכר ע"י השלטון המקומי ונותן לסייעת נקודות זכות אקדמאיות ללימודים עתידיים במוסד אקדמי בדרך לרכישת תואר אקדמי.

בנוסף מעניק הקורס דירוג מקצועי גבוה יותר המתגלם בסופו של דבר בשכר. מדובר בקורס ייחודי שאורכו כשנתיים, אשר יתקיים פעם בשבוע בשעות אחר הצהרים תוך כדי עבודה והכשרה מעשית בגן הילדים. במסגרת הקורס יקבלו הסייעות ידע עיוני ומעשי בתחומי הגיל הרך מתוך מטרה לפתח מחנכים היודעים ומבינים את עולמו של הילד ורואים את הילד וצרכיו במרכז עשייתם החינוכית. עוד מוצעות לסייעות בגני הילדים אופק ניהולי, התקדמות ועבודה מאתגרת ומשמעותית עם ילדים בגיל הרך.

בנוסף מציעה עיריית כפר סבא לסייעות חדשות הדרכה מקצועית אונליין לאורך השנה, במטרה לסייע להן לבסס את יכולת והידע המקצועי שלהן תוך הבנת הצרכים והתפתחותו התקינה של הילד בגיל הרך.

בשלב זה הפנייה הינה לנשים וגברים לגילאים 25-55 . אנשים בעלי מוטיבציה לעבוד עם ילדים בגיל הרך, עם ניסיון בעבודה עם ילדים, תעודות בגרות 12 שנות לימוד.

בנוסף יוכלו להתקבל לעבודה כסייעות גם נשים ללא 12 שנות לימוד שיעברו מסלול הכשרה מיוחד בתחום השכלת מבוגרים עם כניסתן לעבודה.

לפרטים יש לפנות למחלקת גני ילדים ולהגיש קורות חיים למחלקה
09-7649224 או להשאיר פרטים במוקד עירוני

תגובות