מתחם “דרייב אין כפר סבא” נפתח ברונדו מפואר של 40 מכוניות ווינטג’ שהוביל ראש העירייה יהודה בן חמו ברחוב ויצמן בכפר סבא

 
ילדי עמותת גדולים מהחיים הצטרפו לנסיעה במכוניות האספנות יחד עם ראש העיר יהודה בן חמו שהוביל את השיירה

מתחם הדרייב אין החדש של כפר סבא נפתח לרווחת כל חובבי הקולנוע באירוע נוצץ בניחוח נוסטלגי מרגש. לאורכו של רחוב ויצמן נסעו בשיירה ארוכה 40 רכבי אספנות נדירים ויקרים עד למתחם הדרייב אין. ברכבים נסעו ילדי עמותת גדולים מהחיים שאף זכו לצפות בהקרנה הראשונה במתחם של הסרט גאליס – המסע לאסטרה.

עיריית כפר סבא באמצעות החברה הכלכלית יזמה את הקמתם של שני מתחמים חדשניים בעיר כפר סבא על פני שטח ענק של כ- 12 דונם. מדובר במתחם דרייב אין ומתחם חוף ים צמוד. הדרייב- אין ממוקם כשתי דקות מצומת רעננה כפר סבא צפון ועתיד למשוך צופים מכל הארץ.
הדרייב אין ממוקם ליד מפעל קניאל ויופעל רק במהלך הקיץ. 

מתחם הדרייב אין החדש הינו המתחם בו צולמה הסדרה הרודן של רשת פוקס העולמית. במתחם הדרייב -אין מותקנות רמפות מיוחדות שיוצרות הגבהה שמאפשרות לצופים בתוך הרכבים זוויות ראייה מצוינות למסך ענק בגודל של 17 מטר על 10 מטר שהותקן לרווחת קהל הצופים. במקביל הושקה גם אפליקציה ייעודית באמצעותה יוכלו הצופים להזמין מזון ושתייה ולקבלם ע"י מלצרים שיעברו בין הרכבים.

בדרייב -אין כפר סבא יוצגו סרטים מכל הזמנים של עולם הקולנוע, פעמיים ביום. (רשימה מפורטת של הסרטים שיוקרנו ניתן למצוא באתר "דרייב אין כפר סבא" ).

כחלק ממתחם הדרייב-אין הוקמה במקום גם רצועת חוף עם חול ים של ממש, מיטות שיזוף, שמשיות, אזור למשחק כדורעף ומטקות ומוסיקה קצבית. במקום מתקיימות סדנאות והפעלות לכל המשפחה והורים לילדים יוכלו לשהות במקום לפני ההקרנה.

ראש העיר יהודה בן חמו, " התרגשתי מאד לפתוח את הדרייב אין בכפר סבא. כפר-סבא היא בין הערים המובילות בישראל באיכות החיים ואנו עושים מאמצים רבים על מנת לקדם את העיר ותושביה מבחינה כלכלית ותרבותית". 

אלעד קנדל, מנכ"ל החברה הכלכלית כפר סבא, אומר כי : "עירית כפר סבא רואה חשיבות גדולה בקידום תחום הקולנוע בעיר. לכן הקמנו את הדרייב אין הראשון של כפר סבא, וכיום גם היחיד בישראל, במטרה ליצור חוויה נוסטלגית שצעירים ומבוגרים כאחד לא זכו להכיר כמעט בעשורים האחרונים. במתחם הדרייב אין בכפר סבא יש מגוון פעילויות המתאימות לכל הגילאים. בשעות הערב המוקדמות אנו מציעים זמן איכות למשפחות במתחם חוף הים שבנינו לצד הדרייב אין, ובשעות הערב המאוחרות אנו מציעים מבחר סרטים לצעירים ולצעירים ברוחם".

drivein.ksaba-com.co.il/



תגובות