אחרי 9 שנים: אלי שרון, יו”ר עמותת מלוא הטנא פורש מתפקידו

 
אלי שרון, יו"ר עמותת מלוא הטנא, איש יקר ומוערך הפועל ללא לאות למען הקהילה ובמסירות אין קץ, הודיע היום כי הוא פורש מתפקידו כיו"ר העמותה. "לאחר 9 שנים בהן כיהנתי כיו"ר העמותה אני מביט אחורה בסיפוק וגאווה על ההזדמנות שניתנה לי לשרת ולהתנדב יחד איתכם על מנת לסייע ולעזור למשפחות במצוקה הנתמכות ע"י אגף הרווחה של העירייה". 

שרון, החל את פעילותו לפני כ-15 שנה יחד עם בתו שושן שסיפרה לו על פעילות העמותה ובקשה ממנו להצטרף אליה לחלוקת סלי מזון לבתי נזקקים.

בהמשך כיהן כיו"ר ועדת הביקורת חבר בהנהלת העמותה ולאחר מכן לפני 9 שנים החליף את לאה מילר בתפקיד היו"ר. "יחד איתכם, פעלתי ללא לאות להידוק הקשר עם ארגוני המזון הגדולים "לתת" ו"לקט ישראל",עם התורמים השונים ועם המתנדבים". 

כיום מחלקת העמותה כ-280 סלי מזון בשבוע (לעומת 120) על כל המשמעויות הנובעות מכך, להגדלת היקף רכש המוצרים, השגת תרומות ומוצרי מזון, הגדלת ההקצבה של פירות וירקות מ"לקט ישראל" ומוצרים יבשים מאירגון "לתת". כמו כן הועמק הקשר עם בתי הספר בעיר לתרומת מוצרי מזון, וכן עם חברות שונות המשתתפות הן בתרומות והן בסיוע לחלוקת הסלים מדי שבוע.
גם מאמאנט ותושבות העיר מסייעות להעשרת הסל בעוגות ביתיות וחלוקתן בסל המוצרים.

"לצערי, מספר הנזקקים עלה משנה לשנה והיינו צריכים להתמודד עם העלויות הגדלות. לשם כך יש צורך להרחיב את מאגר התורמים והמתנדבים על מנת להמשיך ולספק סל מזון איכותי לנזקקים. פעילות העמותה הינה אות כבוד לעיר ולחברה בה אנו חיים. כולנו כאחד פועלים בהתנדבות מלאה ואין כל מקבלי שכר. תקטן היריעה מלציין את שמות כל אחד ואחת מכם חברי וחברותי לדרך על פעילותכם המבורכת שבלעדיה לא ניתן לקיים פעילות זו. לכל אחד ואחת מכם מגיעה תודה ענקית על פעילותכם בעמותה ולמענה. אני שמח על ההזדמנות שניתנה לי לתרום מהידע והנסיון בתפקידיי הקודמים על מנת להצעיד את העמותה ,להרחיב את פעילותה ולהגשים את מטרותיה. אל לנו לנוח על זרי הדפנה ויהיה צורך להמשיך ולפתח את המשאבים העומדים לרשותנו למען הנזקקים בעיר". 

שרון נפרד כשהוא לא שוכח לשבח את שותפיו לדרך "תודה לחברי בעירייה באגפים השונים ובתחבורה על תמיכתם בעמותה וסיועם בכל הנדרש. לחברותי מאגף הרווחה, – תודה על שיתוף הפעולה הפורה. לכל חברי מארגוני המתנדבים בעיר על סיוע וקשר עם העמותה באמצעות תרומות ומתנדבים- תודה ויישר כח על פעילותכם. כמו כן למתנדבים ולמתנדבות היקרים על פעילותכם המסורה בהכנת סלי המזון וחלוקתם לנזקקים". 

שמחה בר-לב יחליף את שרון החל מה-1 באוגוסט 2015 וישמש כמ"מ יו"ר העמותה עד סוף 2015". 

לחדשות נוספות בפורטל חדשות השרון פוסט לחצו כאן


תגובות