סקר אזור השרון של פורטל החדשות השרון פוסט: בכפר סבא התושבים ישלמו אחרי 3 שעות – ברעננה חניה חינם 24/7

 
בדקנו השבוע את הסדרי החניה באזור השרון. רעננה, הרצליה ורמת השרון – החניה חינם 24/7. 

בכפר סבא ייהנו תושבי העיר מחניה חינם בכחול לבן בויצמן רק 3 שעות, ברעננה מוסר דובר העירייה כי החניה חופשית 24/7 לתושבי העיר בכל העיר.

בהוד השרון: התושבים משלמים עבור חניה עד השעה 1900. חניה בתשלום יש לתושבי העיר הזכאים לחמישים אחוז הנחה רק עם הדבקת תו תושב באזור מרכז העיר. חבר המועצה נדב דואני הגיש הצעה לסדר עבור שעתיים חינם לתושבי העיר. 

בהרצליה נמסר מהדוברת: "בכחול לבן – לתושבי הרצליה החניה חינם, כל שעות היממה, בתנאי שיש להם מדבקה "אני מהרצליה".

ברמת השרון מהדובר נמסר:"אחת ההחלטות הראשונות (ויש שיטענו שהחשובות) שהתקבלו בעשור האחרון ברמת-השרון, הייתה ביטול החנייה בתשלום עבור תושבי העיר. במסגרת היוזמה תושבי רמת השרון יכולים לחנות חינם וללא כל תשלום בכל רחבי העיר (למעט באדום-לבן כמובן) עם הצגת מדבקת תושב שניפקה העירייה. עם זאת, תושבים המתגוררים מחוץ לרמת השרון, משלמים עבור החנייה (בכחול-לבן). בעבר נאלצו תושבי רמת השרון לשלם עבור כל חנייה (כחול-לבן) וההחלטה אמנם פשוטה וחכמה לכאורה, אך זכתה לתגובות חמות ביותר מתושבי העיר. לא זאת בלבד, אלא שבשנים האחרונות הכשירה העירייה מתחמי חנייה גדולים עם מאות חניות חדשות ברחבי העיר לרווחת התושבים- גם במקרה זה החנייה ללא תשלום". 

בכל הקשור לרפורמת החניה בכפר סבא סוף סוף הבינה הנהלת העירייה אחרי חצי שנה, אלפי תלונות ותושבים כועסים כי יש בעיה.

השבוע הוסרו השלטים המבלבלים בויצמן ונעשתה פניה ע"י עורכת האתר אירית מרק לבן חמו בדרישה לביטול כל הדוחות שניתנו במקומות הבעייתיים.

מהעירייה נמסר בנוגע לשילוט שהוסר כי השבוע התקבלה החלטה על שינויים בהסדרי החנייה ברחוב ויצמן. "הוחלט כי על פי ההסדרים החדשים, יזכו כל תושבי העיר לשלוש שעות ראשונות של חנייה חינם בכל האזורים המסומנים כחול לבן ברחוב וויצמן, ללא מגבלת שעות או מיקום בציר וזאת עם הפעלת אמצעי תשלום. זאת בנוסף לשינויים שנכנסו לתוקפם עם החלת הרפורמה, במסגרתה יכולים תושבי העיר להחנות חינם, ללא הגבלת שעות, בסימון כחול לבן וזאת בכפוף להגבלות חנייה אזורית. עד היום במסגרת רפורמת החנייה העירונית, ניתן היה להחנות במפרצי הפריקה והטעינה ברחוב ויצמן רק בשעות מסוימות דבר שגרר בלבול בקרב תושבים. לכן הוחלט כי כעת ניתן יהיה להחנות בכל המקומות בהם יש סימון כחול לבן ללא הגבלה לרווחת התושבים. בנוסף, כחלק משיפור השירות הוצבו מדחנים לאורך הרחוב לנוחיות התושבים שלא משתמשים באמצעי תשלום הסלולרי. חשוב להדגיש כי השילוט מטעה יוסר באופן מידי". 

תגובות