כך תתאימו את זר הפרחים למקבל המשלוח

הענקת זר פרחים יכולה להיות פתרון מצוין כמחווה אישית במגוון סיטואציות, בין אם מקבל/ת המשלוח הם קרובי משפחה אהובים, חברים טובים, מכר זה או אחר אשר לו אנו מעוניינים להביע את הערכתנו ותודתנו וכד’. ואכן, ניתן להזמין כיום משלוח פרחים בצורה מהירה ויעילה, ולבחור מבין מגוון רחב ביותר של קומבינציות אפשריות (סוגי פרחים שונים, סוגי סידורים שונים, עציצים דקורטיביים ועוד).על מנת שמשלוח הפרחים שאנו מעניקים למישהו או מישהי יקבלו אופי אישי המראה במיוחד על התחשבות ועל כך שהקדשנו מאמץ ומחשבה למחווה זו, כדאי לנסות ולהתאים את הזר שאנו מזמינים לאדם הצפוי לקבל אותו.
אילו צבעים, איזה סוג עציץ לבחור ועוד – התאמת זר הפרחים

על מנת להתאים את הזר בצורה טובה למקבל/ת, כדאי לבחון את המאפיינים השונים של זר הפרחים, ולנסות למצוא התאמה בתוך כל קריטריון לאדם לו אנו מעוניינים להעניק את הזר. לא תמיד נמצא התאמה מסוימת שכן לא בטוח שאנו יודעים מספיק בכל קטגוריה בנוגע לטעמים וההעדפות של אותו אדם, אך אפשר לפחות לנסות.

לדוגמה – צבע הפרחים אשר ירכיבו את הזר. על פי אופיו של מקבל הזר, כמו גם על פי המקום בו הזר צפוי לעמוד, ניתן לבחור פרחים בצבעים חמים, חזקים ובולטים, או פרחים עם צבעים מתונים יותר ובולטים פחות. ניתן להרכיב זר המכיל מגוון פרחים בצבעים שונים לעומת זר המורכב מצבע אחד או שניים לכל היותר (אלו יהיו זרים סולידיים ו"מופנמים" יותר). כך, אם אנחנו מעניקים למישהו זר אשר צפוי לעטר את ביתו בשבועות הקרובים, אולי יתאים יותר זר צבעוני, מרהיב ואשר מושך את העין. אם לעומת זאת אנו שולחים זר אשר אמור לעטר את משרדו של מקבל הזר, אולי יתאים יותר אותו זר "סולידי" ואלגנטי המורכב ממספר קטן יחסית של צבעים וסוגי פרחים.

אותו הדבר נכון גם לגבי בחירת העציץ אשר יכיל את הזר. ניתן לבחור עציץ דקורטיבי במגוון צבעים וצורות, כמו גם לשלוח רק את הזר עצמו, ובכך להעביר את ההחלטה על הכלי אשר יכיל את הזר לידי מקבלו. גם כאן, נדרשת היכרות אישית מסוימת עם מקבל/ת הזר. במידה והיכרות כזו אינה קיימת ואין לכם שמץ של מושג בנוגע להעדפות של מקבל הזר או היכן הוא צפוי למקם אותו, ניתן "ללכת על בטוח" ולבחור בעציץ סטנדרטי יחסית, לא גרנדיוזי וצבעוני יתר על המידה אך עדיין אלגנטי ומושקע.

התייעץ עם המומחה

כמובן שאף פעם לא מזיק לשאול גם לדעתו של המומחה – המוכר ממנו אתם רוכשים את הזר עוסק בכך למחייתו, ולכן הינו בעל ניסיון רב בתחום. התייעצו עימו – תארו לו את הסיטואציה ושאלו מה הוא ממליץ. הרבה פעמים תגלו שהוא כבר מכיר הרבה נקודות טובות למחשבה בהקשר זה, שאתם כלל לא חשבתם עליהן…

תגובות