טקס חילופי נשיאים במועדון רוטרי כפר סבא

 
חילופי נשיאים ברוטרי: בארוע מרגש שהתקיים ביום שישי האחרון באולמי "פיטאיה" בכפר סבא, בנוכחותם המרשימה של כל חברות וחברי מועדון רוטרי כפר סבא, נגידי רוטרי ישראל בהווה ובעבר, ראש העירייה וחברי מועצת העיר, יו"ר מועצת אירגוני המתנדבים ונשיאי ליונס בהווה ובעתיד התקבל הנשיא החדש של הרוטרי.

נשיא המועדון היוצא, אבי רוקנשטיין, סיכם את פעילות המועדון בשנת נשיאותו והעלה על נס את המרקם החברתי של המועדון המהווה את המשענת החזקה לפעילות הקהילתית של המועדון הנוגעת לכל תחומי הקהילה הנזקקת לעזרת המועדון וחבריו.

כמו כן ביצע המועדון השנה תרומות יפות בחו"ל, בתרומת מחשבים ומקרן לבית ספר בסרביה שנהרס בשטפונות בשנה שעברה והשתתפות בפרויקט בינלאומי של רוטרי בחבל טורקנה שבקניה בו רוטרי מקימה מערכת השקייה והשבחת קרקע כדי לאפשר לאנשים שם לגדל לעצמם מזון.

נשיא המועדון הנכנס, עולי רשטיק, שזו הפעם השניה שהוא לוקח על עצמו את המשימה המאתגרת והקשה, הדגיש את תוכניתו להקים מועדון רוטרי נוסף בכפר סבא, עם חברות וחברים צעירים יותר המוכנים להתחבר מבחינה חברתית ולתרום מכוחם וממרצם לקהילה.

כמו כן מתכוון המועדון להרחיב את פעילותו הקהילתית בשנה זו ולתרום בעשייה ובכסף לאוכלוסיות נצרכות חדשות.

בתחום הבינלאומי נשיא המועדון הנכנס מבקש להרחיב את השתתפות בני הנוער בכפר סבא במערכת המסועפת של חילופי הנוער של רוטרי ברחבי העולם.

בתחום המקצוע המועדון ירחיב את קשריו עם קהילת העסקים בכפר סבא כדי לרתום אותם לעזרה לקהילה באמצעות פעילות המועדון.

כמו כן ירחיבו חברי המועדון את פעילותם למען בני נוער הנזקקים לעזרה מקצועית בלימודים ובציוד לימודים.

בתמונה משמאל לימין: נשיא לשעבר שלמה גונן- יועץ הנשיא הנכנס, אבי רוקנשטיין , הנשיא היוצא, אמיל אל אסמר , הנגיד הנבחר של רוטרי ישראל שיכנס לתפקידו ב 1.7.15 , חבר הנהלת רוטרי העולמי , הנגיד לשעבר גידי פייפר( מברך) וצילה רשטיק , חברת המועדון ורעיית הנשיא הנכנס , שקיבלה בהפתעה באותו אירוע את האות החשוב ביותר לחבר/ה ברוטרי , הוא אות על שמו של מייסד הרוטרי , פול האריס , בעקבות תרומה שהרים בעלה לקרן הרוטרי הבינלאומי על שמה.

תגובות

תגובות