בזכות נוי רבני וחבריה: 1600 בני נוער ימצאו עבודה בכפר סבא

 
נוי רבני (16) תלמידת כתה י’ בתיכון כצנלסון חיפשה במשך תקופה ארוכה עבודה לחופשת הקיץ ולא מצאה, ואז היא החליטה שהיא לוקחת על עצמה לעשות מעשה ולמצוא עבודה לבני הנוער בני גילה העיר.

נוי שחברה במועצת הנוער העירונית של כפר סבא גייסה את כל חבריה ויחד כיתתו את רגליהם בין מאות מקומות תעסוקה פוטנציאליים לנוער. בין השאר הלכה נוי לאורך הרחוב המרכזי של העיר, רחוב ויצמן, אזורי התעשייה, קניונים ויחד עם חבריה שכנעו את המעסיקים להעניק הזדמנות ולפתוח את העסקים לטובת בני הנוער שבחופשה.

לאחר שהיו בידה יותר מ- 1600 הצעות עבודה, החליטו נוי וחבריה יחד עם מחלקת הנוער בכפר סבא להפיק יריד תעסוקה לבני הנוער. גם כאן נרתמו כולם והפיקו אירוע ענק שהגיעו אליו אלפי בנוי נוער. וזאת החל משלב התכנון וההפקה של המשרות ועד הביצוע של האירוע עצמו. יריד התעסוקה נועד לפטור את בעיית התעסוקה של בני הנוער בחודשי הקיץ. השנה, מועצת הנוער הצליחה לאסוף למעלה מ- 1600 משרות לבני נוער בגילאים 15-18.

בין המשרות שהוצעו לבני הנוער במגוון תחומים – קייטנות, אולמות אירועים, מזון מהיר, הלבשה, מספרות ועוד. בנוסף לחלוקת המשרות, היו ביריד מגוון דוכני אוכל ועמדות מולטימדיה של "ניר מסטיק" בחסות בנקים לאומי ואוצר החייל , אפשרות לפתיחת חשבון עם הטבות לנוער, הופעות של להקות צעירות כפר סבאיות של הגלריה 29. ליריד הגיעו למעלה מ- 1000 בני נוער והוא נחל הצלחה מסחררת. גם נוי רבני מצאה לבסוף את מבוקשה והיא אמורה להתחיל את עבודתה בקייטרינג מקומי.

נוי רבני, "התחלת היוזמה לא היתה פשוטה. אחרי השבוע הראשון הגענו רק ל- 100 בעלי עסקים ודי נשברנו . קיבלנו הרבה עידוד מהבוגרים והעובדה שהצלחנו להרים כזה יריד בהחלט נתן תחושת סיפוק ושעור אמיתי לחיים. עכשיו אני שוקלת מה אפשר לעשות למען הילדים הצעירים יותר".

תגובות