ההמלצה החמה של פורטל חדשות השרון: חומוס השעה במתחם ג’י בכפר סבא

חומוס השעה: כשקיבוצניקים ותושב בקה אל גרביה עושים יחד חומוס

כשאמוץ סלע מקיבוץ מעברות סיים את תפקידו כמנכ"ל "קידום לך תצטיין", הוא חיפש דרך חדשה.

אחיו הגדול, עומר, כבר היה עמוק בענף המזון וביחד עם חבר נוסף, עידן רויזמן מקיבוץ העוגן, החליטו השלושה לשלב ידיים ולפתוח חומוסייה.

כשפתחו את המקום בכפר סבא הם בחרו לייצר את החוויה הישראלית האולטימטיבית: מלבד שלושת הקיבוצניקים, על התפריט במקום אחראי השף ויועץ האוכל אבי שטייניץ ועל החומוס אחראי נאדל קעדאל, שבעבר היה בעלים של מפעל לייצור סלטים בהם גם חומוס ויועץ חומוס למסעדות בהם חומוס אבו אחסאן מבאקה אל גרביה. "עשינו מיזוג של טעמים לתוך החומוס – מהמטבח הערבי המסורתי אנחנו מכניסים את התבלינים ושיטות ההכנה מסורתיות אך יחד עם זאת אנחנו משתמשים בציוד הכי חדיש ומתקדם ומעדיפים מרקם יותר קרמי ורך", מסביר אמוץ סלע, "גולת הכותרת של המקום – החומוס טרי במיוחד ונעשה כל שעה או חצי שעה בכמויות קטנות. התוצאה היא חומוס טרי, עשיר בטעם וקליל שקל ונוח גם בבטן ולא מכביד".

מנות החומוס במסעדה מעוצבות ומצלחות להפתיע באופן ההגשה שלהם ובשילובים המגוונים למשל חומוס עם חציל קלוי, חומוס עם נתחי עוף, חומוס עם טלה טחון, וחומוס עם שקשוקה.

עם זאת, למרות השם, בחומוס השעה תמצאו הרבה יותר מחומוס.

סלע: "היה לנו חשוב שכולם יוכלו ליהנות כאן ולמצוא משהו שמתאים גם אם לא בא להם חומוס באותו רגע, לכן התפריט מגוון. יש לנו מנות בעלות ניחוח ביתי ומתאים, לכולם אפילו לצמחוניים וטבעונים, מאחר ואנחנו מקפידים להפריד גם משטחי עבודה כך שלא יהיה חשש לזליגת חומרי גלם שאינם מן הצומח". החל מהשעה 17:00 פותחים במקום את הפלנצ’ה במקום ומכינים מבחר גדול של בשרים ועוד.

חומוס השעה (כשר)
קניון ג’י, כפר סבא, 09-8331675
א’ – ה’ 21:00- 10:00
ו’ 09:00-16:00


ציון: 10
חניה: בשפע
איכות: מעולה ומאוד טעים
מחירים: לגמרי נוחים 
שירות: מעולה עם חיוך
נהנינו מאוד!




עוד המלצות במדור האוכל של פורטל השרון פוסט לחצו כאן

תגובות