התגייסות מדהימה של עשרות לטובת משפחה נזקקת בכפר סבא

 
זה סיפור עצוב מהול בשמחה. ונתחיל מהתחלה בקצרה כי את כל השתלשלות העניינים אתם מכירים. לפני חודש פניתי וביקשתי עזרה למשפחה חד הורית שחיה בתת תנאים בדירה מעובשת באופן מחריד. הגיעו אנשים נפלאים ושיפצו באופן המעורר יראת כבוד לתורמים הנפלאים. יוסי טל תרם ויטרינה לחלון ובועז הביא שולחן. ארגון הליונס ומועדון השרון תרמו 1500 שקלים לקניית מקרר חדש ואפילו מאוורר נתרם עי רחל.

ואז הגיע אלי מקרה נוסף של משפחה החיה בתנאים קשים. עיניכם הרואות את מצבה של המיטה עליה ישנה הילדה. ביום ראשון השבוע פרסמתי את המקרה וביקשתי עזרתכם. למחרת בערב אחרי מאות פניות קיבלה המשפחה מיטה חדשה מתורם שביקש להישאר בעילום שם ושידה נהדרת משירלי.

דנה שלחה משלוח כל טוב מהסופר ישר לבית המשפחה ואני נסעתי עם הרכב לאסוף תרומות ממשפחות בכפר סבא כמו שמיכות וכדומה. גם מחשב הצלחנו להשיג משירלי שיגיע למשפחה מחר אני מקווה.

ואני רוצה לנצל את ההזדמנות ולפנות למעסיקים בקול גדול: זה הכל בידיכם. אתם מעסיקים עובדים, איך אתם מצפים שהם יוכלו להתקיים עם 3,500 שקלים?! זה מה שהאם של הילדה שישנה על הספה משתכרת עבור עבודה מהשעה 0800 ועד 1500 כל יום. לא פלא שהיא סיפרה שמזמן לא קנתה פירות וירקות וכל כך התרגשה כשקיבלה את המשלוח של דנה.

תחשבו על המשפחות. תחשבו על הילדים שלהם בבית. אל תנצלו את פרצת שכר המינימום שמאפשרת לכם לשלם שכר רעב כזה. זה נורא. תהיו טובים. זה יחזור אליכם.

אז תודה רבה מכל הלב למאות שפנו אלי. תודה לכל אחד ואחת. התעסקתי עם הסיפור 24 שעות תוך שיחות והתכתבויות עם מאות פונים אבל הסיפוק הגדול לראות את האושר הגדול, העצום הזה של הילדה שחזרה הביתה ומצאה חדר חדש שווה את ה כ ל.

אני עדיין צריכה מחשב למשפחה השניה אם יש למישהו.
תודה מכל הלב
חיבוק ענק ענק
אירית מרק

לחצו כאן לצפיה בהתגייסות המדהימה של עשרות תושבים 

תגובות