כתב אישום נגד צעיר נוכל מהשרון שהציג עצמו כנכה ממלחמת צוק איתן והוציא כספים במרמה מאנשים

 
במועדים הרלוונטיים לכתב האישום, הציג הנאשם עצמו, במרמה, בפני עוברי אורח אותם פגש באקראי ברחוב, כמי שמסיבות שונות, זקוק להלוואה כספית מיידית, בכוונה לקבל מהם כספים במרמה.

פעם טען בפני עוברי אורח כי הותקף על- ידי 3 סודנים, אשר גנבו את כספו ואת מפתחות רכבו.
כמה ימים לאחר מכן טען כי אימו חולה במחלת הסרטן, נמצאת במצב קשה בבית חולים ואם לא ישיג 10,000 ₪ להמשך הטיפולים, היא עלולה למות.
בפעם אחרת הציג כאילו אביו חולה במחלת הסרטן וכי הוא צריך כסף לתרופות.

ביום אחר, בבתחנה המרכזית בתל- אביב, פנה הנאשם לו.ו הציג עצמו, במרמה, בשם "דניאל" וטען, במרמה, כי עבר תאונת דרכים, כאשר ניידת משטרה פגעה בו..

ביום 19/11/2014, ברחוב רבי עקיבא, פינת רחוב השומר בבני- ברק, פנה הנאשם אל ט.ט והציג עצמו, במרמה, כנכה צה"ל.
הנאשם טען בפני ט.ט, במרמה, שאמור לעבור ניתוח בגבו, שנגנב לו הארנק ושאין לו כסף להגיע הביתה, וביקש מט.ט שילווה לו סכום של 700 ₪.

ביום 11/3/15, בשעה 19:15, ברחוב בגין, פינת רחוב לינקולן בתל- אביב, פנה הנאשם לכ.כ הציג עצמו, במרמה, בשם "גיל" וטען בפניו, במרמה, כי הוא נכה צה"ל, תוך שהראה לו צלקות על רגליו.
הנאשם טען בפני כ.כ, במרמה, כי מתגורר באילת, הגיע לתל- אביב לצורך טיפולים וכי נגמר לו הדלק וצריך לחזור לאילת.

ביום 15/3/15, בשעה 16:30, בתחנת רכבת "השלום" בתל- אביב, פנה הנאשם לל.ל והציג עצמו, במרמה, כנכה צה"ל, תוך שהראה לו חתכים על גופו.
הנאשם טען בפני ל.ל, במרמה, שנתקע עם רכבו ללא דלק וללא כסף וזאת, כשהוא בדרכו לטיפול רפואי בבית החולים "יוספטל".

ביום 8/4/15, בשעה שאינה ידועה למאשימה, באזור תחנת רכבת "ארלוזורוב בתל- אביב, פנה הנאשם לנ.נ הציג עצמו, במרמה, בשם "שיר בן שושן" וטען בפניו, במרמה, כי נפצע במבצע "צוק איתן".
הנאשם, טען בפני נ.נ, במרמה, כי נותר ללא כסף וביקש ממנו כסף כדי להגיע לאילת, שם הוא גר. 

על פי כתב האישום שהוגש ע"י עו"ד מורג לנגנטל, החל מחודש מאי 2013 ועד ל- 17.5.15 קיבל הנאשם לידיו במרמה סך של 59,470 ₪ מ-16 מתלוננים שונים. הנאשם נהג לפנות אל עוברי אורח במקומות שונים בת"א, בני-ברק ונתניה, ולבקש מהם כספים תוך שהוא מבטיח בכזב להחזיר להם את הכסף בעתיד. כדי לשכנע את המתלוננים להביא לו סכומי כסף שונים, הנאשם שהציג עצמו בחלק מהמקרים בשם בדוי, המציא סיפורים שונים. בין השאר נהג הנאשם לספר כי הוא נכה צה"ל מ"צוק איתן" הזקוק לניתוח, בעל אם או אב החולים בסרטן וזקוקים לכסף עבור טיפול, קורבן לשוד ועוד. נוסף לכך, הנאשם אף ניסה להדיח בחקירה את אחד המתלוננים, ממנו קיבל במרמה כ-26,000 ש"ח, בכך שאיים עליו שאם לא יבטל התלונה שהוגשה נגדו, "ישלח אליו סודנים", לא יחזיר לו את כספו וכן איים עליו כשאמר לו "אנחנו יודעים איפה אתה גר".

פרקליטות מחוז ת"א (פלילי) הגישה היום לבית משפט השלום בעיר כתב אישום כנגד תושב נתניה בן 24, בגין 16 אישומים של קבלת דבר במרמה. בנוסף מואשם הצעיר גם בעבירה של הדחה בחקירה.

תגובות

תגובות