יריד אומנים בהוד השרון

 
ביום חמישי ה- 11.06 יתקיים יריד ביגוד ותכשיטים שישלב יצירות של אומנים ישראלים יוצאי אתיופיה (סטודיו טארקה, אלמז ואמברו). היריד שיתקיים בדרך רמתיים 74 בהוד השרון, בין השעות 09:30-20:00 יכלול מתחם מרהיב של בגדים, תכשיטים ועבודות אומנות אותנטיות. נוסף על פרטי הביגוד יוצעו פריטים ייחודיים כגון: פסלים, שעונים, חפצי נוי, אופנה אומנותית בהשראת השבטים האתיופים ועוד. ביריד יתארחו נציגי עמותת פידל, הפועלת לחינוך ושילוב חברתי של יוצאי אתיופיה וכן גם מיכל אברה סמואל, מנכל"ית העמותה, יחד עם עמדת הסברה והחתמה להשתתפות בפרויקט "עיגול לטובה".

שרון אילון, מנהלת פיתוח עסקי במג’מריה: " מהרגע הראשון שפגשתי את מותג התכשיטים ידעתי שאני רוצה לחשוף את היופי שלו בשילוב פרטי האומנות המיוחדים והייחודיים של אומנים ישראלים יוצאי אתיופיה. מדובר באירוע ראשון, אך יתקיימו אירועים נוספים בסגנון".

מיכל אברה סמואל מנכ"לית פידל: " אנו גאים ושמחים להתארח באירוע כזה, המשלב אומנות , חשיפה לסגנונות מיוחדים וקידום פעילות חברתית".

עמותת פידל היא עמותה לחינוך ושילוב חברתי של יוצאי אתיופיה, המפעילה מגוון תכניות חינוכיות וחברתיות עבור קהילת יוצאי אתיופיה למען שילובם החינוכי-חברתי. פידל הוקמה בשנת 1997 ע"י יוצאי אתיופיה וישראלים ותיקים ופועלת מתוך הקהילה ומהכרות עמוקה עם מאפייניה.

תגובות