מגן ראש העירייה הוענק לעמותת המתנדבים המצטיינת: ליונס כפר סבא

עמותת ליונס כפר סבא קיבלה מגן ראש העירייה לעמותה המצטיינת לשנת 2015
את המגן בשם העמותה קיבל נשיא המועדון המוערך, עו"ד עזרא קרני העושה רבות למען המועדון ולמען הקהילה כמו שאר חברי העמותה השותפים לעשייה.

בארוע המכובד שהתקיים בשבוע שעבר, נכחו ראש העירייה יהודה בן חמו, הגב’ טובה גלר, חברי הוועדה הציבורית לבחירת הארגון לקבלת מגן ראש העיר, בראשותה של מנכ"לית העירייה, אושרת גני גונן, חברי מועדון ליונס כפר סבא, ואורחים רבים. 

"הריני מקבל בגאווה ובתודה עמוקה את מגן ראש העיר לקבוצת מתנדבים מצטיינת לשנת 2015 ומודה לכם על כי מצאתם אותנו ראויים לו", אמר קרני בטקס "אכן מעמד מיוחד ומרגש, מעמד של הערכה והוקרה, לעשייה התנדבותית שכל חברי מועדון ה"ליונס" רואים בה כדרך חיים, מתוקף היותנו שייכים לקהילה השואפת לשיוויון בין חבריה.

"ישנה עשייה שהיא על מנת לקבל פרס או שכר. עושים זאת במסגרת עבודה. אדם עמל לפרנסתו ומשתכר. אך, לא תמיד יש לו קשר אמיתי לעבודתו אלא קשר של התניה. אני עובד כדי להשתכר.

"לעומת זאת, ישנם דברים שאנחנו חשים חייבים לעשות, כי הם פועמים בקרבנו, כי הם קולנו, כי אם נשאיר אותם חבויים בתוכנו- נרגיש חסרי משמעות.
בעשייה ההתנדבותית, עיננו נשואות לשיפור פני החברה וחיזוק החוליות החלשות שבה מתוך תחושה של אמפטיה ואחריות.

"אנו עושים זאת ללא ציפיה לתמורה ורק לשם העשייה. ובכל זאת אנו יוצאים נשכרים: בבחינת שכר מצווה-מצווה. שכר המצווה היא עצם היכולת והזכות לקיים אותה". 

לחברי המועדון ליונס כפר סבא אמר קרני "אין ספק שהפעילות התנדבותית במסגרת מועדון ליונס כפר סבא, יש בה תמורה הבאה לידי ביטוי בתחושת ערך עצמי וסיפוק מחד ומאידך, המון הערכה, עידוד והוקרה מהקהילה הנזקקת בעיר.
בערב זה, קיימת אווירה מיוחדת של אור ושמחה, אהדה והתרוממות רוח, העוטפים אותנו ומופצים הלאה לחלל העולם. כי כל מקום שיש בו טוב, הטוב מתפשט ובזה תרומתנו. אני מאחל לכולנו המשך עשייה מבורכת, בריאות איתנה והמון שמחה. תודה מיוחדת לכבוד ראש העיר מר יהודה בן חמו ולהנהלת העיר על תמיכתם המתמשכת בארגוני המתנדבים ועל החלטתם להעניק מידי שנה את מגן ראש העיר לקבוצת מתנדבים מצטיינת". 

ישראל לנצ’נר מנחה הארוע, ברך את העמותה "לאחר דיונים הוחלט להעניק השנה את מגן ראש העיר למתנדבי ארגון הליונס. מועדון ליונס, מונה כ-70 חברים ומצטיין בפעילותו ההתנדבותית מזה 30 שנה. 

פעילות המועדון כוללת מגוון אוכלוסיות ותחומים: 

ילדים, בני נוער, קשישים, אנשים עם מוגבלויות, משפחות נזקקות, שורדי שואה, חולים, מאושפזים ועוד. פעילות המתנדבים כוללת חלוקת סלי מזון במסגרת עמותת "מלוא הטנא", אימוץ מועדוני קשישים בעיר, מועדוניות לילדים בסיכון, סיוע ליחידה להתמכרויות ולטיפול בנפגעי סמים, מועדון חברתי לכבדי ראייה ועיוורים, פעילות במחלקה הגריאטרית בבית חולים מאיר, התרמות דם, בדיקות עין עצלה לילדים בגני הילדים". 

בנוסף מארגן המועדון מידי שנה, טכס בר/בת מצווה מרגש ומושקע לבני נוער שמשפחתם אינה יכולה לממן אירוע זה. עריכת סדר פסח שני לשורדי שואה , ערב הוקרה למתנדבים וחלוקת מלגות לבני נוער מצטיינים בתחום ההתנדבות כמו גם בחירת איש/אשת השנה בהתנדבות
ואות על מפעל חיים. 

עוד מפעילות רבת השנים של המועדון, תרומת משקפיים וטיפולי שיניים בתרומה, בשיתוף עם אופטומטריסטים ורופאי שיניים מתנדבים.
"נראה שאין תחום שאין למתנדבי הליונס נגיעה בו. את כל פעילותם עושים בהתלהבות, במסירות , בהתמדה תוך שהם מקדישים שעות רבות לעשייה המבורכת שלהם". 


תגובות

תגובות