בבית הספר “שילה” אומרים תודה למתנדבים

 
טקס הוקרה ייחודי ומרגש למתנדבים התקיים בבית הספר ממ"ד "שילה". מטרתו של הטקס היה להביע הוקרה מטעם תלמידי בית הספר והוריהם למתנדבים הרבים הפועלים בו לאורך השנה. בבית הספר "שילה" פועלות שתי עמותות התנדבות בחינוך: ידיד לחינוך ופוש, כאשר המתנדבים באים ללמוד עם הילדים באופן אישי ויוצרים איתם קשר חם ואוהב.

בטקס נכחו מר אמנון איתן, מנהל ידיד לחינוך בעיר שגם נשא דברים, ומנחם יודלמן ומשה רפ, שמובילים את התנדבות פוש בעיר. כולם הביעו את התלהבותם מהיחס החם והאוהב שמקבלים המתנדבים בבית הספר וחוויית הנתינה הגדולה שלהם. מנהלת מחלקת החינוך, הגב’ עטרה בריל, השתתפה באירוע והביעה את הערכתה הרבה למתנדבים ולבית הספר, שמוקיר אותם על עשייתם. החלק המרגש באירוע היה חלוקת מכתבים אישיים ומתנות שהכינו הילדים והוריהם למתנדבים.

ראש העירייה יהודה בן חמו, "אני מבקש להצטרף לברכות החמות ולהודות למתנדבים על העשייה המיוחדת שלהם בבית הספר. המתנדבים שמגיעים לבית הספר מעבירים לילדים באופן מעשי את ערכי ההתנדבות שהעיר כולה צועדת לאורם ושני הצדדים יוצאים מכך נשכרים".

מנהלת בית הספר, שולמית בלפר "האירוע הנוכחי הינו עוד יוזמה מבורכת של שיתופי פעולה בין הנהגת ההורים והמוסד החינוכי. הפעילות מלמדת על קריאת כיוון חינוכית בסיסית באני מאמין הבית ספרי והוא שחשוב להודות על הטוב ולהוקיר אותו".

תגובות