עיריית הרצליה הקימה יחידת שיטור עירוני להגברת הביטחון והשמירה על הסדר הציבורי

היחידה, הפועלת בשיתוף המשטרה, כוללת פקחים ושוטרים ויש לה כלי רכב עם אמצעים מתקדמים. ראש העיר משה פדלון: ” תוספת חשובה שמגבירה את הניראות של אנשי החוק ותורמת לשיפור איכות החיים”
 
צעד חשוב לשיפור תחושת הביטחון האישי של התושבים: עיריית הרצליה, בשיתוף משטרת ישראל והמשרד לביטחון הפנים, הקימה יחידת שיטור עירוני, הכוללת שוטרים ופקחים עירוניים, שתפקידם לטפל בעבירות הקשורות בסדר הציבורי ובאירועים הקשורים בפשיעה קלה.

מדובר בתוספת של כוח אדם, המוקצה לנושא שמירה על הביטחון והסדר הציבורי בעיר, כאשר לאנשי היחידה מוקנות סמכויות שיטור מיוחדות, מתוקף החוק, ובהמשך הם יקבלו הכשרות נוספות בתחומי עזרה ראשונה בשעת חירום ועוד.

לאנשי היחידה יש מדים מיוחדים ועומדים לרשותם ניידות ייעודיות המכילות ציוד ואמצעים מתקדמים לטיפול בתרחישי חירום ועוד.

ראש עיריית הרצליה, משה פדלון: "הקמת יחידת השיטור העירוני היא מהלך חשוב, שנותן ביטוי לפעילות העקבית שלנו לתת מענה מהיר ומקצועי במקרים של פגיעה בסדר הציבורי, לאכוף ביעילות את החוק, להגביר את הניראות של אנשי החוק ולהקנות לתושבים תחושה של ביטחון".

מנכ"ל העירייה, יהודה בן עזרא: "המשמעות בשטח היא שתהיה נוכחות מוגברת של שוטרים קבועים, כאשר לצדם יפעלו צוותי עבודה של פקחים-סיירים, שעברו הכשרה וקורסים המעניקים להם סמכויות נרחבות לשמירה על הסדר הציבורי".

מערך השיטור העירוני יפעל במשמרות 24 שעות ביממה, 7 ימים בשבוע, וניתן לקריאה באמצעות המוקד העירוני בטלפון 106.

תגובות

תגובות