כפר סבא מצדיעה לקבוצת הכדורגל על עלייתה ללליגת העל בכדורגל

האירוע יתקיים ביום חמישי ה- 04.06.15 בשעה 20:00 בכיכר העיר במעמד ראש העיר, יהודה בן חמו, סגן ראש העיר ומ”מ צביקה צרפתי, סתיו שחם בעלי הקבוצה הפועל כפר סבא ומכובדים נוספים

עיריית כפר סבא ותושבי העיר מצדיעים למועדון הכדורגל הפועל כפר סבא על עלייתה לליגת העל באירוע מיוחד להבלטת ההישג המדהים אליו הוביל סתיו שחם בעלי המועדון בשיתוף עמותת הלב הירוק וקהל האוהדים הנפלא שמלווה את הקבוצה מידי שנה בימים קשים ושמחים.

החגיגות יתקיימו בכיכר העיר ליד קניון ערים לרגל העלייה של הקבוצה לליגת העל. במהלך האירוע, שיתקיים ביום חמישי ה- 04.06.15 בשעה 20:00 יתקיים הפנינג בשיתוף אמנים ויוצרים, יופיע הפרוייקט של רביבו, שחקני הקבוצה יקבלו מגני הוקרה מראש העיר יהודה בן חמו.
כזכור, ביום שישי האחרון ניצחו שחקני הפועל כפר סבא את הפועל ר"ג 1:3 במחזור הנעילה של הליגה הלאומית, סיימו במקום ה-2 ועלו לליגת העל. הפועל כפר סבא, שנחשבת לסינדרלה של הכדורגל, עברה שנים לא קלות, עמדה בפני פירוק, עלתה רק השנה לליגה הלאומית וכעת מסיימת עונה מושלמת עם העפלה לבמה המרכזית של הכדורגל הישראלי.

ראש העיר יהודה בן חמו, "אני חש גאווה והתרגשות רבה מאד לנוכח ההצלחה המופלאה של הפועל כפר סבא, שהתמודדה השנה עם מצבים לא קלים והוכיחה לכולם שעם רצון ברזל, נחישות ותמיכה רבה מקהל האוהדים אפשר לגעת בשמיים ולהגיע להישגים מעוררי השראה. אני מזמין את כל חובבי הכדורגל באשר הם להגיע ולחגוג עמנו את העלייה של קבוצת הפועל כפר סבא לליגת העל ולכבד את השחקנים".

תגובות

תגובות