גן משה”ב שודרג

 מחלקת גנים ונוף מאגף לאיכות הסביבה בעיריית כפר סבא עמלה בימים אלה על שדרוגו של גן משה”ב, הממוקם בין רחוב משה דיין ורחוב הגליל. גן זה הינו גן ציבורי מרכזי בשכונה, המושך אליו בכל שעות היום מבקרים רבים הנהנים ממתקניו.

במסגרת שדרוג הגן יבוצעו במקום עבודת פיתוח, הרחבה של ארגז החול, התקנת משטח בטיחות צבעוני ומרשים, הצללה, החלפת מתקן העץ ותוספת של חצובת נדנדות לרווחת התושבים. הפרויקט הינו חלק מתוכנית העבודה השנתית הסדורה של מחלקת גנים ונוף בעירית כפר סבא, שמטרתה לשדרג את הגנים הציבוריים בעיר לרווחת תושביה ולספק להם סביבה ירוקה מטופחת ואטרקטיבית. במהלך השנה ישודרגו גנים ציבוריים נוספים בעיר ברמות שונות של שדרוג ושיפוץ בהתאם לצרכים המשתנים בכל גן וגן.

עילאי הרסגור הנדין סגן ראש העיר מחזיק תיק איכות הסביבה , מדובר בגן מקסים, שמשמש שנים רבות אבן שואבת לילדי האזור. שמתי לי למטרה לקדם התחדשות של הגנים ברחבי העיר באופן שוויוני והוגן בין השכונות. במקרה הזה אנחנו מחליפים את המתקן הישן ביותר בעיר, בעקבות התייעצות עם התושבים, ומיישרים קו עם גני משחקים מודרניים. המלאכה עוד רבה. נגיע לשכונות נוספות. אני נמצא בקשר אישי עם תושבים שמציעים רעיונות נפלאים, שלא מעט מהם כבר יושמו, ובכפוף למגבלות התקציביות אעשה הכל על מנת שכפר סבא שאנחנו אוהבים תמשיך להיות מקום נעים לחיות בו”.

אורן וולשטיין מנהל מחלקת גנים ונוף : “המחלקה מוציאה אל הפועל , על פי תכנית סדורה את העבודות הרבות והמגוונות שתוכננו . הדבר הראשון במעלה שאנו רואים לנגד עיננו הינה בטיחות התושבים וכל מתקן שאינו עומד בדרישות התקן המחמירות מוחלף ומשודרג. כמובן שגם האטרקטיביות והפונקציונאליות של המתקן חשובים ביותר ומושקעת מחשבה רבה כיצד למקסם את הפרמטרים הללו לרווחת התושבים.”

 

תגובות

תגובות