רז סבר, שי פרידמן ועומר אפריאט ממגמת הכדורעף ב”גלילי” ייצגו את כפר סבא, באליפות העולם לבתי ספר בכדור-עף חופים

בנות תיכון “גלילי” בכפר סבא- רז סבר, שי פרידמן ועומר אפריאט, תלמידות מגמת הכדור-עף, עתידות לצאת בתחילת חודש יוני לייצג את ישראל באליפות העולם לבתי ספר בכדור-עף חופים, שתיערך בעיר אראקז’ו שבצפון ברזיל. השחקניות, בהדרכתו של המורה לחנ”ג ומאמן הכדור-עף חגי זמיר, תתמודדנה נגד נבחרות מברזיל, צרפת, גרמניה ועוד, בקטגוריה של כיתות י’.
לפי תקנון אליפות העולם בתי הספר, כל נבחרת כוללת 3 שחקניות ולמרות שמשחקים שניים נגד שניים, חייבים להחליף שחקנית בכל משחק, כך שיוצא לכולם לשחק. גודל המגרש בכדורעף חופים הינו 8 מ’ X 8 מ’ וגובה הרשת כמו בכדור-עף אולמות. המשחקים משוחקים בשיטת הטוב משלוש מערכות, כל מערכה עד 21 נקודות. למאמנים אסור לתת הוראות במהלך המשחק אלא רק בפסקי זמן ובין המערכות. יחד עם נבחרת תיכון "גלילי" תייצגנה את ישראל באליפות גם נבחרות בתי הספר של "מעין-שחר" עין החורש (י’ בנים),"מבואות עירון" עין שמר (י"א-י"ב בנים) ו"ליידי דייוויס" ת"א (י"א-י"ב בנות).

ארבע נבחרות אלה קיבלו את הזכות לייצג את ישראל לאחר שזכו במקומות הראשונים באליפות ישראל, שהתקיימה בחוף נתניה בתחילת חודש פברואר.
ראש העיר יהודה בן חמו, "מגמת הכדורעף בתיכון גלילי מביאה כבוד רב לעיר ולענף. אני מאחל לבנות הרבה הצלחה ובטוח כי ייצגו את מדינת ישראל והעיר כפר סבא בכבוד".

יעל מטלון מנהלת בית הספר, "אני גאה בבנות גלילי ובוחרת לציין את תמיכתה של העיריה בכל נושא הכדורעף, הן כקבוצה והן כיחידים. בהחלט לא מובן מאליו וראוי לציון. וכמובן- מאחלת הצלחה רבה ומחזיקה ידיים עבור הבנות".

תגובות

תגובות