לראשונה! הפועל בני כפר סבא זכו באליפות המחוז בכדורסל | ספורט

הקבוצה זכתה באליפות מחוז נתניה לכיתות ז’ לאחר מאזן מושלם לאורך העונה של 18 ניצחונות
 
קבוצת "הפועל בני כפר סבא" בכדורסל זכתה באופן רשמי באליפות מחוז נתניה לכיתות ז’ והביאה כבוד רב לענף כדורסל הילדים בעיר. בקבוצה 17 שחקנים תלמידי כיתות ז’ מחטיבות הביניים בכפר סבא והם זכו באליפות לאחר שבמחזור המשחקים האחרון שהתקיים ביום שבת ניצחו השחקנים את קבוצת אלפי מנשה 74-47. השחקנים הצעירים הרשימו במשחק משכנע, הפגינו משחק קבוצתי ולא ויתרו עד השריקה האחרונה. בסיום המשחק השחקנים חגגו באופן המסורתי וגזרו את רשתות הסלים במגרש.

מועדון הכדורסל הפועל בני כפר סבא הוא הגדול בשרון ובין הגדולים בארץ. המועדון מאגד פעילות כדורסל ומעניק מסגרת ספורטיבית וחינוכי
ת ל-1500 ילדים ובני נוער, בנים ובנות, החל מגילאי גן הילדים ועד התיכון.

יהודה בן חמו ראש העירייה: "אני גאה בשחקנים הצעירים שנלחמו לאורך כל העונה והביאו כבוד רב לעיר כפר סבא. אני גאה במועדון הכדורסל שהוא אחד מהגדולים בארץ ואשר הוא בעיני ממש כמו תנועת נוער שמטפחת הישגיות וערכיות. אני מודה למאמן אייל בירן שהוביל את הקבוצה להישג ולניצחון, להנהלת המועדון, לצוות המקצועי ולשחקנים. הילדים הוכיחו שהם שחקני כדורסל מקצועיים ושעתיד גדול לפניהם".

בני חזן מנכ"ל המועדון בני כפר סבא בכדורסל: "אני מברך על הזכייה ומודה לראש העיר יהודה בן חמו על התמיכה לאורך על העונה, לברק דמיציאן המנהל המקצועי של מחלקת הנוער של המועדון, למאמן הקבוצה אייל בירן ולשחקנים".

מאמן הקבוצה אייל בירן: "אני שמח בזכיית האליפות וגאה בשחקנים שהפגינו הקרבה ונחישות. הקבוצה עבדה קשה לאורך כל העונה ואני מאחל לנו לקטוף עוד הצלחות בהמשך".
 

תגובות

תגובות