1,550 שקלים לשבועיים קייטנה בכפר סבא: “ניסינו להוזיל את הקייטנות אך ללא הצלחה רבה”

הורים לילדים בגני ילדים עירוניים מביעים תרעומת גדולה על מחירי הקייטנות השנה בחופשת הקיץ. “שבועיים קייטנה למעלה מ – 1500 שקלים”, אומרת אחת האימהות “התחושה היא שאין עם מי לדבר ולצערי ועד גני הילדים לא ניהל כל מאבק בשם ההורים נגד העירייה שאמורה לפקח על המחירים אשר גובות הגננות. אצלינו בגן אנו מנסים לארגן עצומה ואנו מקווים שעוד הורים רבים יצטרפו אלינו”. 

מהעירייה נמסר בתגובה:”מדובר במידע שאינו נכון. עיריית כפר מציעה מגוון רחב של קייטנות ומסלולים שונים. ההורים יכולים לבחור את הקייטנה המועדפת עליהם מבחינת תכנים ומחיר בהתאם לצרכיהם”. 

יו"ר ועד גני הילדים, אמיר סילבר מסר כי הוועד ניסה לפעול בנושא "כבכל שנה גם השנה ניסינו להוזיל את הקייטנות, וללא הצלחה רבה.
כבר בתחילת שנת הלימודים נפגשנו עם נציגות הגננות והעירייה לראות כיצד להוזיל עלויות. בגנים הקצרים הוספנו עוד שבוע בסכום שהיה שנה שעברה, והעירייה גובה פחות על המבנה. בגנים הארוכים (יולא),12 יום באוגוסט, לא הצלחנו לשכנע את הגננות והעירייה להוריד מחיר. עקב הכישלון ביקשנו לבחון דרכים אחרות, הקיימות בארץ, לניהול אחר של הקייטנות כך שהמחיר יהיה נמוך יותר ולא נאלץ כל שנה לנהל דיונים והורדות ידיים". 

סילבר מציין עוד כי "הוועד מתעדכן תדיר במחירי הקייטנות בערי הארץ (ישנם מקומות עם הצלחות מדהימות) , כמו גם בשאר הפרמטרים במהלך השנה. חשוב לציין, הקייטנות פרטיות, העירייה רק מתווה קווים מנחים לניהול וגובה שכירות על המבנה. מבחינתנו הילדים צריכים להישאר כמה שניתן בגני העיר הבטוחים והמתוחזקים באופן תדיר ולא לשלוח למקומות שרמת הבטיחות בהם לא ידועה. בגנים -מתקני החצר נבדקים כל חודש, יש מערכת אבטחה, לחצני מצוקה והילדים מכירים את הגן". 

אמיר סילבר
צילום: תומר דואק

תגובות