תושב אזור השרון, אהוד ברוניצקי המציא את ה”דבר הבא” של עולם המשקאות הדיגיטאלי

אהוד ברוניצקי, שהתייתם משני הוריו בגיל צעיר, הקים מאפס את חברת המיכון המשרדי ושירותי המחשוב המובילה בישראל, “יזמקו”

הוא היה בין הראשונים שהביאו לארץ את מדפסות הלייזר ועסק בשיווק של מכונות צילום עם תחילת הענף בישראל

לפני מספר שנים החליט לפתח את ה”דבר הבא” של עולם מכונות השתייה הדיגיטאליות, מכונת השתייה המהפכנית DRINKA שכבר זוכה לביקוש רב בארץ ובעולם ומציעה מגוון רחב של משקאות קרים וחמים בלחיצת כפתור
ברוניצקי ירש את הגנים התעשיינים שעברו במשפחתו במשך דורות.

אביו ואמו איבדו את כל משפחתם בשואה. אביו היה קצין בכיר בצבא הפולני שלחם נגד הנאצים. אמו, אשר החביאה את בנה מנישואיה הקודמים במנזר, והייתה אסירת תודה על מאמצי הנזירים, הצילה ממוות קבוצה של 100 אסירים פולנים ששהו במחנה ריכוז – כאשר הגניבה מספרי תיל למחנה וסייעה להם לברוח לפני הוצאתם להורג.

אהוד נולד בפולין ועלה לארץ ב- 1957 עם שני הוריו. שנים אחדות לאחר מכן נפטרו שני הוריו והוא נשאר לבדו בארץ, ללא משפחה כלל וגדל בפנימיות עד שהתגייס לצבא ושירת בחיל התותחנים.

הוא החל את דרכו העסקית בייבוא ושיווק מחשבוני כיס ובמהרה החל לשווק גם מכונות צילום . אהוד היה מהראשונים בארץ שעשו זאת תחת מיתוג ייחודי הכולל דמות של גמד שבמשך שנים משרדים בישראל ביקשו רק את "המכונה של הגמד". בהמשך התחיל לייבא גם מדפסות ולספק שירותי מחשוב לעסקים בישראל שהדגש היה על מתן שירות יעיל ואיכותי ללקוחות החברה. חברת יזמקו שהוקמה ב 1972 הפכה לחברה המקצועית בישראל למיכון משרד ולשירותי מיחשוב ונחשבת למובילה גם כיום.

כשיזמקו החלה לספק מכשירי all in one שכוללים הדפסה, סריקה וצילום במכשיר אחד היו לקוחות שהתבדחו שחסר רק שהמכונה תכין קפה. אהוד חשב על הרעיון והחליט שהוא מעוניין לייצר את המכונה הראשונה בעולם, שתשלב את כל סוגי השתייה במכשיר אחד. כך החל הפיתוח של המכשיר המהפכניDRINKA , שהושק לאחרונה לאחר שש שנות פיתוח וזוכה לביקוש רב בארץ ובעולם.

מכונת DRINKA היא מכונת שתייה דיגיטאלית המספקת משקאות חמים איכותיים: קפה, תה, שוקו, קפוצ’ינו, לטה ועוד לצד משקאות קרים מוגזים ולא מוגזים כמו תפוז, קולה, אפרסק, סודה ועוד. בנוסף, המכונה מאפשרת לעשות שילובים של משקאות חדשים כמו פטל לימון, תה אפרסק, לבחור אם המשקה יהיה מוגז או לא ואף לווסת את רמת המתיקות בכל אחד מהמשקאות.

תגובות