הסים המהפכני שעשוי להציל אתכם מאסון: מערכת איתור העוקבת אחר מיקומכם בחו”ל ובשעת חירום מאתרת מיקומכם

חברת Small World בע”מ (SW) הוקמה לפני כ 17 שנים על ידי בני הזוג הכפר סבאים רוני וברכה מרקוס. החברה נותנת שירותי ערך מוסף בתעשיית התקשורת הבינלאומית. עם לקוחותינו הרבים בארץ ובחו”ל נמנות חברות כגון בזק בינלאומי, 013 נטויז’ן, טלפוניקה, בריטיש טלקום, טלקום קולומביה, אנטל אורוגואי, מרקטל מקסיקו ועוד.

SW הינה בעלת זכויות ההפצה הבלעדיות למותג ה-“SIMLESS” ו-“simitur” – כרטיס סים בינלאומי מהפכני, המוזיל את הוצאות הסלולרי בחו”ל ומאפשר שרותי איתור בעת חירום ומצוקה .
כרטיס הסים נוסה בהצלחה ע"י חברות בזק בינלאומי ו- 013 נטויז’ן, ומשווק על ידן מזה כ- 6 שנים לעסקים. הסים לא שווק על ידן להמוני בית ישראל.
בארבע השנים האחרונות SW מפיצה את הסים תחת המותג "SIMLESS" ו- ."simitur" הסים נמכר דרך משרדנו בכפר סבא, באמצעות אתר החברה ועל ידי כל חנויות רשת למטייל.

כיום SIMLESS הינו הסים הבינלאומי הזר הנפוץ ביותר במדינת ישראל. הסים פעיל בלמעלה מ- 200 מדינות ברחבי העולם כאשר ב- 150 מדינות שיחה נכנסת בחינם !

כמו כן, הסים של SIMLESS הינו הסים הפופולארי ביותר בקרב אוכלוסיית המטיילים ואנו אף מציעים להם שרותי איתור "מצילי חיים" בטכנולוגיית איכון סלולארית.

איך זה עובד:

הסים פועל בשיטת פרי-פייד, רוכשים את הסים בעלות חד פעמית והוא שלכם (עם מספר קבוע) לתמיד, ניתן להעברה, ללא דמי מנוי, ללא מגבלת תוקף!
הטענת זמן האוויר מתבצעת און ליין באתר סימלס או בשיחת חינם למוקד סימלס מכל מקום בעולם. יתרת זמו האוויר נשארת ללא מגבלת תוקף.
הסים נכנס לתוך הנייד שלכם ומחליף את הסים של חברת הסלולר אליה אתם שייכים. הסים מתחבר אוטומטית לרשת במדינה בה אתם נמצאים – ואתם יכולים לשוחח, לשלוח הודעות וביעדים רבים גם לגלוש.

התעריף תלוי במדינה ממנה מתקשרים והוא אחיד לנייד או לנייח.

שירות:

מהחברה נמסר "הייחוד שלנו הוא רמת השירות הגבוהה עליה אנו לא מתפשרים. אנו מעמידים לרשות לקוחותינו בחו"ל ובני משפחותיהם בארץ מענה אנושי 24/7. אנו בוחרים בקפידה כל נציג וכל לקוח שלנו זוכה ליחס אישי. כאמור, במידת הצורך אנו גם בקשר עם בני המשפחה בארץ. עשרות אלפי לקוחותינו יעידו כי אין דומה לרמת השירות שאנו מספקים ללקוחותינו".

כיצד נולד שירות האיתור?

לפני כשלוש וחצי שנים, זוג מטיילים בקרוגר נשיונל פארק שבדרום אפריקה (פארק בגודל של מדינת ישראל) נקלע למצוקה. הם איבדו את דרכם, ירדה החשיכה והם נותרו ללא מים ומזון באזור פראי השורץ חיות טרף.

"הזוג יצר קשר בשיחת חינם עם המוקד שלנו. מייד איתרנו את מיקומו המדוייק של הזוג באמצעות איכון סלולרי והעברנו את הקורדינטות לחדר המצב של משרד החוץ. הזוג חולץ בשלום תוך 3.5 שעות".

לאחר מקרה זה היו עוד עשרות מקרים בהם סייענו בחילוצים ואז הבנו שקיים צורך אמיתי בשירות זה. כמו כן במקרים רבים הבנו שיש ערך מוסף וצורך אמיתי באיסוף אינפורמציה של מיקום באופן רציף ולא רק בזמן מצוקה –
כך יש לנו את היכולת לאתר מטיילים גם לאחר שהמכשיר כבה (סוללה נגמרה) ואף להתחקות אחר מסלולם.

לפני קצת למעלה משנתיים התחילו לשווק את שירות האיתור ביחד עם הסים בשיתוף עם רשת למטייל.

השירות מוצע ללקוח ב 2 מסלולים:

· שירות איתור בחו"ל Basic – מערכת האיתור של סימלס דוגמת את הסים בכל 8 שעות ואוספת נתונים. בשעת חירום יופעל איתור בזמן אמת.
· שירות איתור בחו"ל – מערכת האיתור של סימלס דוגמת את הסים בכל 30 דקות ואוספת נתונים. בשעת חירום יופעל איתור בזמן אמת.

מאז שהשקנו את השירות היינו שותפים לעשרות חילוצים כולל חילוץ מטייל במצוקה במפולת השלגים שהתרחשה בנפאל באוקטובר 2014.

רעידת האדמה בנפאל

אם היוודע דבר האסון בנפאל בשבת, הקפצנו נציגי שרות ואת הצוותים הטכניים. מנכ"לית החברה, ברכה מרקוס הגיעה למשרד אף היא ובאופן אישי עקבה אחרי כל מקרה ושוחחה עם בני המשפחות.
הקמנו כאן "חמ"ל’ ואנו עובדים מסביב לשעון ונמצאים בקשר עם המטיילים, עם בני משפחותיהם ועם חברות הביטוח. אנו מספקים, בנוסף לקואורדינטות של מיקום המטיילים, גם תמיכה, אוזן קשבת, מקשרים בין המטיילים לבני משפחותיהם ומעבירים כל פיסת מידע שנקרה לדרכנו, מזהים מיקום דומה של מטיילים ושואלים על מטיילים אחרים שבאיזור – הצלחנו להיות הראשונים שמביאים בשורות טובות להורים במספר רב של מקרים.
כולם פה מאד דרוכים ודואגים לשלומם של המטיילים. הקמנו אף קבוצת וואטסאפ פנימית של העובדים על מנת שכולם יקבלו עידכונים גם בזמן אמת. בכל פעם שאנו מקבלים בשורות טובות כולם פה פורצים בצהלות גיל מהולות בדמעות של אושר.

טלי יברבאום בלס, בת 40, אמא ל- 3 ילדים מכפר סבא, מנהלת פיתוח עיסקי בחברת סמול וורלד.

עד לפני כ 6 שנים, עבדה בתחום ההייטק. כשבתה הייתה בת חצי שנה היא חלתה ונאלצה לעבור ניתוח מורכב. בשלב זה קיבלה החלטה לסיים את פרק ההייטק ולהקדיש את זמנה לגידול ילדיה ונשארה בבית כשנתיים. "לאחר שנתיים חיפשתי עבודה חלקית שתאפשר לי להמשיך להיות עם הילדים כאשר הם חוזרים מהגנים ומבתי הספר. היה חשוב לי שמקום העבודה יהיה "במרחק שיחת טלפון" מהילדים. וכך במקרה הגעתי לסמול וורלד".

לאחר פגישה עם בני הזוג מרכוס בעלי החברה, הבינה מייד שמדובר באנשים אנושיים ואמיתיים והם זיהו את הפוטנציאל שבה "נוצרה בינינו כימייה, והצלחנו למצוא את הנוסחה לעבודה המשלבת בית ומשרד. אני עובדת בשעות הבוקר במשרד, מבלה את שעות הצהריים עם הילדים וממשיכה לעבוד בשעות הערב / לילה. תחום האיתור מנוהל על ידי ואני מעורבת באופן אישי בכל מקרה ומקרה". 

תגובות

תגובות