ערב להקות: 35 חברים עם צרכים מיוחדים הפגינו כישרונם האומנותי יוצא הדופן בהבית של רונית

אירוע מיוחד של חברי עמותת “הבית של רונית”, ובו הפליאו כ 35 חברים עם צרכים מיוחדים בכישרונם האומנותי יוצא הדופן, הופיעו בפני קהל רב במסגרת ערב להקות הבית של הבית וריגשו את המשתתפים עד דמעות.

במופע השתתפו החברים מההרכב המוזיקלי “קולית”, מלהקת המחול של המרכז, יוצרי סדנת האמנות ושחקני חוג דרמה ותיאטרון, בליווי ובהדרכה של כ 25 אנשי צוות.

באירוע נכחו ראש עיריית כפר סבא, מר יהודה בן חמו, ומר ירון גולדמן, יו”ר מועצת ארגוני המתנדבים, אשר מלווים את העמותה לאורך כל הדרך ותומכים בפועלה למען האנשים המיוחדים.

רונית חיון, מנכ”לית ומייסדת העמותה: “האירוע מעניק הזדמנות יוצאת דופן בפני החברים המיוחדים שלנו להופיע על במה בפני קהל ולהציג לראווה את כל השקעתם במשך השנה האחרונה . זוהי נראות מכובדת מאד עבורם ומהווה קרש קפיצה משמעותי בחייהם: מאנשים נבדלים ובודדים – לאנשים יוצרים ושווים. זוהי מבחינתנו המטרה הנעלה של האירוע”.

יהודה בן חמו: “הבית של רונית הוא ללא ספק המקום שממחיש יותר מכל את אהבת האדם באשר היא. החיבור עם הבית היה מבחינתי מיידי. יותר מאשר המקום התחבר לעיר כפר סבא, העיר התחברה למקום המופלא הזה. אני ממליץ לכל מי שרוצה להמשיך ולתרום לעשייה המדהימה של רונית והצוות שלה, להגיע למקום ולחזק אותו. בנוסף, אני גם מבטיח, כי העיר כפר סבא בראשותי תמשיך לתמוך ככל האפשר בבית ואת אירוע ההתרמה הבא נקיים בהיכל התרבות העירוני”.

עמותת “הבית של רונית”, היא מרכז התפתחות חברתית לאנשים מיוחדים, הפועל למען יצירת חיי חברה, לימוד ופיתוח מיומנויות חברתיות לילדים, נוער, בוגרים ומבוגרים בעלי צרכים מיוחדים. העמותה שוכנת בכפר סבא ופונה לאנשים בעלי לקויות וקשיים, כגון: אוטיזם, פיגור שכלי, פגועי נפש, תסמונת דאון, בעיות קשב וריכוז ולקויות למידה מורכבות ועוד- בתפקוד גבוה.

 

תגובות